Principală  —  Ediţia PRINT  —  Ştiri vechi   —   Oameni pentru Oameni. Cine sunt…

Oameni pentru Oameni. Cine sunt invingatorii

Pe 11 martie 2010, Gala Oameni pentru Oameni a decernat castigatorii celei de-a saptea editii.

Gala este evenimentul care recunoaste gesturile de implicare in comunitate ale companiilor, organizatiilor si indivizilor din Romania.

Cele 145 proiecte inscrise in concurs au mobilizat resurse in valoare de 17 600 000 EUR, cu 10 milioane mai putin decat totalizau proiectele inscrise in editia din 2009.

Desi se observa ca bugetele proiectelor de CSR s-au redus in anul care a trecut, companiile si organizatiile au gasit metode creative pentru a continua sa se implice. Au fost nominalizate spr e exemplu semnificativ mai multe proiecte de voluntariat decat in oricare dintre ultimii sapte ani.

Gala Oameni pentru Oameni este un eveniment organizat de Asociatia pentru Relatii Comunitare si  Camera de Comert Americana in Romania. BRD Groupe Societe Generale a fost pentru al trelilea an consecutiv partnerul national al evenimentului. Vodafone Romania si Lafarge Romania au sustinut aceasta editie ca sponsori ai categoriei de voluntariat si respectiv contributii individuale remarcabile. Gala s-a bucurat de asemenea de parteneriatul cu Fundatia Post Privatizare si de sprijinul partenerilor media TVR si HotNews precum si al esimplu.ro, LumeBuna.ro si stiriong.ro.

Castigatorii Galei Oameni pentru Oameni 2010 sunt:

  • Cea mai buna campanie de voluntariat publicCrucea Roşie din Romania pentru  „Banca de alimente”. Peste 5.600 de familii ajutate si peste 77 de tone de alimente adunate.
  • Cel mai de impact proiect de implicare sociala al unui IMM în comunitateBaneasa Shopping City pentru campania care a strans peste 14.500 de euro şi a ajutat 500 de copii din familii dezavantajate ,
  • Premiul pentru cel mai bun program de cause-related marketing –  Elan Trio SRL prin implementarea „Cardului comunitar”, o modalitate unica prin care cetaţenii din Odorheiul Secuiesc pot sprijini comunitatea locala.
  • Premiul pentru cel mai bun coordonator de atragere de fonduri doamna Laura Iosub de la Fundaţia Hospice – Casa Speranţei.
  • Cel mai bun program de voluntariat corporatist – „Gift Matching” al UniCredit Ţiriac Bank, un program ce a adunat 150.000 de euro pentru 11 organizaţii non-profit şi a creat un sistem exemplar de mobilizare şi implicare a angajatilor.
  • Cel mai bun program comunitar al unei companii – programul „Spaţii Verzi 2009”, iniţiat şi derulat de MOL Romania, un program ce a implicat peste 27.000 de membri ai comunitaţilor locale şi a finanţat 59 de proiecte de mediu.
  • Cea mai buna campanie de atragere de fonduri – „Adopta o Şcoala” , iniţiat de Asociaţia „Ovidiu Rom”. 86.000 de euro stransi  în cadrul unui eveniment caritabil si 4 şcoli au fost „adoptate” de companii.
  • Premiul pentru participarea media în promovarea proiectelor de implicare sociala. Datorita susţinerii necondiţionate pe care a aratat-o campaniei „Deschide-ţi inima! Sunt la fel ca tine!”, Studioul Regional de Radio Iaşi este castigator.
  • Premiul pentru cea mai de impact interventie prin sponsorizare a unei companii a fost castigat de  AVON Cosmetics pentru proiectul „Diagnostic Mobil San şi Col Uterin – Renaşterea”!
  • Premiul donatorul anului a fost primit de Bianca Demezzo, o fetita de numai 8 ani care strange bani pentru cauzele in care crede.
  • Premiul pentru contributie individuala remarcabila a fost rimit de Steven van Groningen pentru sustinerea United Way inclusiv rin initierea unui fond de rezrva pentru fundatie.
  • dupa hotnews.ro