Principală  —  Ştiri  —  Social   —   O companie britanică și alta…

O companie britanică și alta germană au depus oferte la concursul anunțat de CA pentru măsurarea cotelor de audiență și a celor de piață din R. Moldova

Foto: Consiliul Audiovizualului

Două companii internaționale au depus oferte pentru măsurarea cotelor de audiență și a celor de piață din R. Moldova. Comisia de concurs care va selecta instituția responsabilă de măsurarea cotelor de audiență și a celor de piață în perioada 2024-2029 s-a întrunit miercuri, 24 ianuarie, la sediul Consiliului Audiovizualului (CA), pentru a deschide ofertele depuse de cele două companii internaționale din domeniu, în baza cerințelor stabilite în Regulamentul privind organizarea concursului și în Caietul de sarcini aferent, conform unui comunicat de presă emis de CA.

Ca răspuns la invitația din 6 noiembrie 2023 privind participarea la concurs, pe 19 ianuarie 2024, CA a recepționat două oferte, care cuprind propunerea tehnică și cea financiară, din partea companiei britanice Kantar și a companiei germane GfK.

După deschiderea plicurilor cu cele două oferte, membrii cu drept de vot din cadrul Comisiei au decis, în unanimitate, să le accepte pe ambele spre examinare.

Companiile care și-au manifestat interesul pentru participarea la concurs, își vor prezenta ofertele, în format online, în cadrul unei ședințe de evaluare, la care membrii Comisiei vor putea adresa întrebări și solicita clarificări suplimentare. Comisia urmează să se întrunească într-o nouă ședință pe data de 8 februarie 2024, ora 10:00, în cadrul căreia ofertele vor fi evaluate și, ulterior, va fi desemnat câștigătorul concursului.