Principală  —  IMPORTANTE   —   Cursele operate astăzi de Air…

Cursele operate astăzi de Air Moldova vor suferi modificări de orar, anunță compania

Compania „Air Moldova” anunță luni, 11 iulie, că orarul zborurilor operate astăzi va suferi modificări. Motivul perturbării programului, invocat de operatorul aerian, ar fi faptul că una din aeronavele companiei, care se află pe aeroportul din Antalya, staționează la sol din „cauza unei defecțiuni tehnice a parbrizului aeronavei”.

Air Moldova susține că pasagerii ai căror curse se rețin, vor fi asigurați conform regulamentelor prevăzute cu apă și hrană.

„Vă rugăm să verificați panourile informative din aeroportul de plecare, pentru a monitoriza statutul zborului dvs și ora de decolare.

Problema urmează să fie remediată iar zborurile vor fi operate de alte aeronave, siguranța pasagerilor fiind prioritatea companiei Air Moldova”, se arată în nota informativă emisă de companie.

Autoritatea Aeronautică Civilă a venit anterior cu recomandări pentru pasagerii ale căror zboruri au fost reținute sau anulate. În context, cetățenii sunt îndemnați să urmeze anumiți pași, în funcție de situația în care s-au pomenit.

Recomandările Autorității Aeronautice Civile:

„În cazul anulării unui zbor regulat, consultați site-ul www.caa.md, Protecția consumatorilor, zboruri anulate – https://www.caa.md/zboruri-anulate-3-30

În cazul întârzierii unui zbor regulat, consultați site-ul www.caa.md, Protecția consumatorilor, zboruri întârziate https://www.caa.md/zboruri-intirziate-3-29

În cazurile când pasagerul a procurat un bilet de avion de la compania aeriană, pentru o cursă regulată, asistența urmează a fi oferită de către compania dată. Solicitările și reclamațiile vor fi direcționate în adresa companiei aeriene, iar ulterior, în cazul unui rezultat nesatisfăcător, în adresa Autorității Aeronautice Civile – adresa: mun. Chişinău, bulevardul Dacia, 80/2. Concomitent nu ezitați să apelați telefonul consumatorului (022)823583 pentru o consultație.

În cazul unei curse neregulate, charter, atunci când pasagerul a procurat un pachet turistic, prin intermediul unei agenții de turism și nu are legătură directă contractuală cu compania aeriană, asistența va fi acordată de către agenția turistică. Solicitările și reclamațiile vor fi direcționate în adresa agenției de turism, iar ulterior, în cazul unui rezultat nesatisfăcător, în adresa Autorității Aeronautice Civile”.