Principală  —  Advertoriale   —   Un loc în care să…

Un loc în care să te simți ca acasă: Sucursala maib „Constantin Tănase”, renovată conform identității de brand actualizate

Ambianța confortabilă, atmosfera relaxantă și oamenii prietenoși devin tot mai mult cartea de vizită a maib. Aceste elemente, alături de rapiditate în deservire, zone personalizate pentru diverse necesități ale clienților, design colorat și inovator, echipă dinamică și profesionistă, se regăsesc inclusiv în Sucursala „Constantin Tănase”, una dintre cele mai mari în rețeaua maib și care a fost recent renovată conform identității de brand actualizate a băncii. 

Aliona Stratan, Prim-vicepreședintă maib: 

„Am reușit în timp record să transformăm sucursala într-un spațiu confortabil, unde să vii cu plăcere pentru a beneficia de produse și servicii bancare moderne, personalizate, adaptate nevoilor pieței. Ne bucurăm că alături de clienții noștri avansăm la nivelul următor în banking, devenim mai buni în tot ceea ce facem și ne dezvoltăm la standarde internaționale pentru a ține pasul inovațiilor de pe piață și cerințelor consumatorilor. Mă mândresc spunând că maib nu este doar o bancă, ci un partener de încredere pe viață pentru fiecare persoană care decide să devină clientul nostru”.

Sucursala „Constantin Tănase” este acum mult mai spațioasă, colorată, luminoasă și modernă, astfel încât permite deservirea unui flux mai mare de clienți și realizarea mai multor operațiuni la un singur consultant. Amplasarea sucursalei este ideală, răspunzând necesităților de deservire atât a persoanelor fizice, cât și a IMM-urilor și clienților corporative.

Dumitru Baxan, Vicepreședinte maib, responsabil de Divizia Corporativă:

„Suntem încântanți să întâmpinăm clienții într-un spațiu mult mai confortabil atât pentru ei, cât și pentru echipa maib. Sucursala din strada Constantin Tănase a fost dintotdeauna o sucursală flagship și nu doar pentru mărimea acesteia, dar și pentru că a fost aleasă de clienții corporativi pentru tranzacționări și planuri de dezvoltare a afacerilor. Astăzi, în noua ambianță modernizată, clienții corporativi mari, precum și mediul de afaceri vor avea plus de comoditate, rapiditate și servicii pe măsura așteptărilor businessului”.  

La fel ca celelalte subdiviziuni ale băncii care au îmbrăcat haine noi și au schimbat modul de operare după rebrandingul din 7 octombrie 2021, Sucursala „Constantin Tănase” are pregătite 4 zone unice unde clienții au posibilitatea să realizeze operațiuni de sine stătător sau pot solicita suportul consultantului clienți care va determina necesitățile individuale privind serviciile bancare, le va oferi sprijin și consultanță.

Zona de autoservire – dedicată operațiunilor bancare rapide pentru clienții care își doresc să facă autonom și în timp redus anumite operațiuni la terminale de plată.

Zona tranzacțională – permite facilitarea mai multor operațiuni la un singur ghișeu, cu o deservire mai rapidă pentru o listă vastă de operațiuni și, implicit, economie de timp prețios pentru toată lumea.

Zona consultativă este una semi-privată, facilitând comunicarea directă, analizarea necesităților și planurilor complexe personale sau de dezvoltare a afacerii. 

Zona premium „alto” – servicii exclusiviste, experienţe unice în condiţii de maxim confort şi privilegii speciale pentru clienții premium banking. 

Sucursala „Constantin Tănase” se află în centrul capitalei, pe strada Constantin Tănase, 9, în fostul sediu al sucursalei „DOCCB”, fiind la dispoziţia clienţilor în fiecare zi, de luni până vineri, între ora 09:00 și 17:00, fără pauză.

Amintim că recent s-au aliniat identității de brand reînnoite și Sucursalele „Ion Creangă”, „Gheorghe Asachi”, „Pușkin” Bălți, „Miron Costin”, „Miron Costin Business Centru”, precum și mai multe agenții maib.

Pentru mai multe detalii și informații despre noua identitate de brand maib accesați linkul.

Despre maib

Maib este cea mai mare bancă din Moldova, care înglobează 137 de subdiviziuni, 58 de sucursale și 79 de agenții, distribuite uniform pe întreg teritoriul țării. Prin rețeaua sa vastă maib deservește circa un milion de clienți – corporații, întreprinderi mici și mijlocii, persoane fizice.

P.