Realitatea TV îşi lansează o reţea TV la Paris
Grupul de media Realitatea-Caţavencu extinde în Franţa o reţea TV similară cu Zoom, televiziunea care emite în staţiile de metrou bucureştene, în hypermarket-uri sau restaurante.
Potrivit unui comunicat, Monopoly Media, parte a trustului Realitatea, şi-a lansat operaţiunile în Paris. Astfel, compania va instala aproape 3.000 de ecrane în diferite spaţii din Paris, cum ar fi patiserii, braserii sau bănci.
Renunţarea la operaţiunile de print a permis trustului Realitatea-Caţavencu să aloce resurse suplimentare acestui tip de business, se mai arată în comunicat.
„Dezvoltarea Monopoly în afara României s-a aflat pe agenda noastra încă de la început. Faptul că Monopoly a fost aleasă să dezvolte aceaste reţele în Paris a demonstrat că ceea ce am construit în România în ultimii 4 ani reprezintă un model de business care poate fi replicat cu success în alte tări“, a declarat Gabriel Faflei, director general Monopoly Media.
Monopoly Media deţine în România reţeaua de televiziune marca Zoom, care a plasat aproximativ 4.000 de ecrane în peste 30 de oraşe din România. Ecranele sunt amplasate în hypermarket-uri, staţii de metrou, aeroporturi, restaurante sau clinici medicale. Programele Zoom TV includ buletine de ştiri, divertisment, dar şi informaţii utilitare.
www.adevarul.ro