Principală  —  Ediţia PRINT  —  Ştiri vechi   —   Doar 2 televiziuni ruseşti au…

Doar 2 televiziuni ruseşti au permisiune să filmeze locul prăbuşirii avionului rusesc al preşedintelui Poloniei

Avionul preşedintelui polonez care s-a prăbuşit astăzi lângă oraşul rus Smolensk era de producţie rusească de marca Tu-154. La locul faptei sund admise doar 2 posturi TV care sunt din Federaţia Rusă, iar investigaţiile sunt conduse în exclusivitate de partea rusă.

Potrivit diverselor instsituţii de presă din străinătate, la moment la locul accidentului avionului prezidenţial polonez sunt admise să filmeze doar 2 posturi TV, ambele fiind ruseşti.

Informaţia oferită de părţile ruse şi poloneză sunt foarte diferite. Astfel şeful echipei de investigaţii din Rusia,  Sergei Markin, a spus că la bord erau 132 de persoane, pe când Piotr Paszkowski, purtătorul de cuvânt al Guvernului polonez susţine că în avion erau doar  89 pasageri.

Delegaţia oficială polonă mergea pentru prima dată în asemenea componenţă extinsă în Rusia, pentru comemorarea masacrului produs de NKVDul rusesc asupra etnicilor poloni cu 70 de ani în urmă.

Publicitate
Publicitate