Principală  —  Blog   —   Interviu cu antreprenoarea Gabriela Dragomir,…

Interviu cu antreprenoarea Gabriela Dragomir, Londra: „Puterea educației se extinde dincolo de dezvoltarea abilităților de care avem nevoie pentru succesul economic”

  • Bună, Gabriela. Îți mulțumesc că ai decis să împărtășești cu cititorii ZdG din R. Moldova și din diaspora informații despre antreprenoriat. 
  • Eu îți mulțumesc pentru căldură și profesionism. Mă bucur să povestim împreună despre demersul nostru de internaționalizare pe piața Europei, incluzând pe agendă și R. Moldova.
  • Poți să ne spui un pic despre tine?
  • Sunt fondatoarea Brainstorm Strategy, o companie de educație antreprenorială cu sediul în Marea Britanie.
  • Când a fost fondată Brainstorm Strategy și ce misiune își asumă?
  • Brainstorm Strategy a fost fondată în 2017. Este o resursă educațională pentru tot felul de afaceri și servește ca hub de învățare, împărtășire și creștere pentru toți antreprenorii globali care decid să lucreze activ la îmbunătățirea afacerilor. Și alte persoane își găsesc aici informații utile, atunci când, pur și simplu, vor să găsească mai multe soluții la problemele care îi preocupă în mod special. Credem cu putere în forța educației permanente și așa cum Nelson Mandela spunea că „Educația este cea mai puternică armă pe care o poți folosi pentru a schimba lumea”, misiunea noastră e ca toți antreprenorii din jur să recunoască educația antreprenorială ca pe un vehicul ce poate aduce egalitatea oportunităților în lume. Fiind un puternic instrument de vizibilitate de Company Branding și Personal Branding pentru spațiul antreprenorial, Brainstorm Strategy își propune să ofere suport tuturor antreprenorilor care au pe agendă amprentarea de brand la nivel internațional.
  • Observ că folosești de multe ori sintagma „educație antreprenorială”…
  • Da, educația antreprenorială și, mai ales,  cea permanentă, oferă o combinație fantastică asupra prosperității economice și sociale a lumii, atunci când antreprenorul are o inimă bună și o minte lucidă. Puterea educației se extinde dincolo de dezvoltarea abilităților de care avem nevoie pentru a obține succese economice.
  • Dacă ar fi să faci o retrospectivă a celor trei ani de muncă, ce ne-ai povesti?
  • Aș menționa că, în primul rând, am creat conceptul de conferințe Meeting of Minds, prin care ne propunem să educăm antreprenorii că credibilitatea și succesul vor urma, constituind, până la urmă, o posibilitate de a participa și de a adăuga valoare discuțiilor de afaceri cu alți lideri. Am participat la discuții cu lideri precum Dr. John Demartini, un specialist cu renume mondial în comportamentul uman, cercetător, autor și educator global. În al doilea rând, în cei trei ani de muncă am înțeles că antreprenoriatul, leadershipul și dezvoltarea durabilă sunt doar fațetele unui diamant, iar pentru ca o creștere să se întâmple, toate aspectele trebuie să fie șlefuite și am creat în acest scop seminarii structurate de educație antreprenorială: Entrepreneurial Blueprints. Acestea sunt seminarii în cadrul cărora, de la specialiști precum Lorand Soares, unul dintre cei mai buni experți în creșterea întreprinderilor mici și mijlocii, antreprenorii au aflat despre greșelile comise inconștient, greșeli care frânează creșterea companiei. În al treilea rând, vorbim de Diasporas In Business, talk-show-ul în care antreprenorii sunt inspirați de interviuri cu antreprenori de succes din toate culturile. Membrii comunității Brainstorm își sporesc vizibilitatea brandului prin promovarea Poveștilor lori antreprenoriale. Diasporas In Business este un proiect cu și despre antreprenoriat, despre toți cei care reușesc în afaceri și cei dornici să își dezvolte afacerea. În al patrulea rând, prin intermediul programului de afaceri Business DNA, am creat un program unic de 6 săptămâni pentru antreprenorii care își propun să înțeleagă și să dezvolte o afacere în care sunt implicați autentic. Acest program este destinat antreprenorilor aspiranți sau experimentați care doresc să învețe și să reînvețe lecții despre afaceri, prin despachetarea ADN-ului lor. În al cincilea rând, avem revista Brainstorm, în paginile căreia sfaturile membrilor comunității noastre generează idei fabuloase. De fapt, comunitatea Brainstorm e despre Oameni Reali-Povești Reale. În al șaselea rând, susținem comunitatea antreprenorială românească prin emisiuni săptămânale în cadrul Mapei Antreprenoriale, la Radio Punct, primul radio românesc din spațiul britanic. În al șaptelea rând, avem Learn & Earn –  pilotul nostru de operare, care vine în ajutorul antreprenorilor și managerilor care, prin intermediul webinariilor permanente, au acces la perspective de alternativă pentru afacerile lor. Și, da, nu ne oprim aici. 
  • Pare extraordinar ce faceți. Este adevărat că avem mulți antreprenori, dar antreprenori în adevăratul sens al cuvântului sunt puțini, or, antreprenorii adevărați niciodată nu se opresc din instruire și educare.
  • Da. Pregătim noutăți antreprenoriale și nu ne abatem de la misiunea Brainstorm  Strategy de a crea o generație de antreprenori unde fiecare va înțelege că educația antreprenorială este obligată să echipeze oamenii de afaceri cu cunoștințe și abilități funcționale pentru a-și construi caracterul, atitudinea și viziunea. Prin programele Brainstorm Strategy și evenimente de educație antreprenorială, compania își asumă rolul de a deveni un instrument valoros în dezvoltarea antreprenoriatului la nivel global, fiind o instituție de educație antreprenorială care schimbă mentalitățile și oferă educație selectă pentru a construi viitorul antreprenorial.
  • Ce beneficii au antreprenorii care fac parte din Brainstorm Strategy?
  • Aici, antreprenorii își pot extinde și consolida parteneriatele cu alte persoane cu idei similare, producând oportunități semnificative de a fi în fruntea noilor idei și inițiative, ridicarea profilului și implicarea în oportunități internaționale. Știm că am spus foarte puțin despre intențiile noastre, dar vrem să lăsăm faptele să fie ambasadori în direcția misiunii noastre globale.
  • Mulțumesc pentru acest interviu.