Principală  —  Ştiri  —  Politic   —   Ministrul Educației, invitat de către…

Ministrul Educației, invitat de către o fracțiune parlamentară, la discuții în Parlament: „Sunt multe plângeri din partea elevilor, părinților, profesorilor, că educația, și așa șchioapă, se duce de râpă”

Deputații din fracțiunea parlamentară Pro Moldova au anunțat miercuri, 9 setembrie, că l-au invitat pe ministrul Educației, Culturii și Cercetării, Igor Șarov, la discuții, în Parlament.

Potrivit parlamentarilor Pro Moldova, invitația la discuții a fost lansată în urma „unor semnale și plângeri din partea elevilor, părinților, profesorilor, că educația, și așa șchioapă, se duce de râpă”.

Sunt foarte multe semnale și plângeri din partea elevilor, părinților, profesorilor, că educația, și așa șchioapă, se duce de râpă. Autoritățile au avut jumătate de an la dispoziție să pregătească și să adapteze sistemul de educație la noile circumstanțe, lucru care nu s-a întâmplat. Au fost anunțate niște modele de dragul de a arăta că se lucrează. De facto, sistemul nu a fost pregătit, iar despre calitatea studiilor nici nu se poate vorbi.

PRO MOLDOVA l-a invitat pe ministrul Educației, Culturii și Cercetării, Igor Șarov, la discuții pe acest subiect extrem de important, pentru ziua de vineri, 11 septembrie, ora 15:00, în biroul fracțiunii”, se menționează în nota emisă de Pro Moldova.

Procesul educațional a fost relansat la 1 septembrie curent.

Ministrul Educației, Culturii și Cercetării, Igor Șarov a prezentat marți, 1 septembrie, în cadrul unui briefing de presă datele privind modul de desfășurare a procesului educațional, în instituţiile de învățământ din țară, în contextual pandemiei virusului COVID-19.

Igor Șarov a menționat că prioritățile noului an de studii sunt: protejarea sănătății copiilor, elevilor, studenților, a cadrelor didactice și a personalului instituțiilor de învățământ; dezvoltarea spiritului de comunicare și informare din surse sigure în ​​rândul elevilor, studenților, al cadrelor didactice, cât și al părinților; dezvoltarea educației digitale ca premisă pentru o școală modernă și sincronă cu cerințele timpurilor și includerea tuturor copiilor cu nevoi educaționale speciale în cadrul procesului educațional.