Principală  —  Advertoriale   —   Linella și-a premiat cumpărătorii. Premiile…

Linella și-a premiat cumpărătorii. Premiile Mari și-au găsit stăpânii

Campania „Drumul spre casă trece pe la Linella”, care a avut loc în perioada 12 octombrie – 20 decembrie, a fost lansată cu scopul de a răsplăti clienții care își fac cumpărăturile zilnice în rețeaua de magazine Linella. Campania s-a desfășurat pe întreg teritoriul țării, iar clienții Linella au beneficiat de promoții la diferite categorii de produse. Astfel, fiecare doritor s-a putut înregistra pe www.acasa.linella.md

Compania anunță că au fost înregistrate 410 020 de coduri de participare, iar 5600 dintre acești participanți au câștigat instant premii la înregistrare – 1500 umbrele, 1500 torbe eco și 2600 vouchere de cumpărături Linella. 

Campania „Drumul spre casă trece pe la Linella” s-a încheiat cu o Tombolă, care a avut loc live la Moldova 1, în seara zilei de 24 decembrie, unde au fost extrase cele 18 premii mari – 15 televizoare Samsung și 3 automobile Toyota Yaris Cross.   

„«Drumul spre casă trece pe la Linella» ne-a demonstrat că a fost mai mult decât o campanie de marketing. Cele peste 400 mii de înregistrări ne confirmă faptul că participanții au rezonat cu mesajul pe care l-am transmis. Pentru clienții noștri, Linella într-adevăr a devenit un punct de referință în drumul lor zilnic spre casă și acest lucru ne bucură, fiindcă  am reușit să ne apropiem de consumatorul nostru. 

Pentru noi a fost primordial să asigurăm  o campanie transparentă și să monitorizăm corectitudine maximă în cadrul tombolei. Înainte de înmânarea premiilor mari, câștigătorii au fost verificați minuțios dacă au  îndeplinit toate condițiile necesare și au respectat regulamentul în vigoare.

Mulțumim tuturor clienților Linella pentru fidelitate, încredere și implicare. În 2024 vom depune tot efortul pentru a vă răsplăti fidelitatea și a vă asigura o experiență plăcută la cumpărături”, a menționat Mihaela Dragan, director marketing Linella.

Linella este o rețea sută la sută națională ce promovează comerțul modern în Republica Moldova. La cei 22 de ani de activitate, compania anunță că a deschis peste 160 de magazine, fiind prezenți în toate raioanele țării.

* Acesta este un articol publicitar (P). Textul a fost formulat de compania care a plasat anunțul.