Principală  —  Ştiri  —  Social   —   Precizările companiei Wizz Air cu…

Precizările companiei Wizz Air cu referire la zborul amânat după ce un avion a fost lovit

Sursa: Wizz Air

Compania aeriană Wizz Air a confirmat că, în timpul operațiunilor de asistență la sol, o scară mobilă a atins o aeronavă care staționa și urma să decoleze la ora 08:35, ora locală, din Chișinău spre București. Prin urmare, toți pasagerii au fost debarcați în conformitate cu procedurile standard și redirecționați către terminal, unde au beneficiat de asistență, se arată într-un comunicat al companiei.

Potrivit reprezentanților Wizz Air, pentru operarea zborului a fost pusă la dispoziție o aeronavă de rezervă, care a decolat în siguranță la ora 12:30, ora locală. Aeronava inițială a rămas la sol pentru verificări tehnice suplimentare.

„Ne cerem scuze pentru disconfortul creat și le mulțumim pasagerilor pentru înțelegere. Siguranța pasagerilor și a echipajului rămâne prioritatea noastră absolută”, au transmis reprezentanții companiei aeriene Wizz Air.

O scară mobilă operată de compania Aeroport Handling s-a lovit de o aeronavă a companiei Wizz Air, aflată la sol, pe 5 mai. Ulterior, zborul a fost amânat pentru câteva ore. Informația a fost confirmată pentru Realitatea de către purtătoarea de cuvânt a gării aeriene, Natalia Cojocaru. Potrivit ei, incidentul nu a afectat siguranța pasagerilor și personalului.