Începând cu 1 mai, Aeroportul Internațional Chișinău va prelua gestionarea spațiilor comerciale destinate segmentului Travel & Retail

Începând cu data de 1 mai curent, Aeroportul Internațional Chișinău va prelua gestionarea directă a spațiilor comerciale destinate segmentului Travel & Retail. Anunțul a fost făcut miercuri, 30 aprilie, printr-un comunicat de presă.
„Suntem conștienți că această perioadă de tranziție poate genera anumite incomodități temporare și vă asigurăm că echipa aeroportului depune eforturile necesare pentru ca această tranziție să decurgă fluent și eficient. Vă mulțumim pentru înțelegere și sprijin. Vom continua să vă informăm pe măsura evoluției proceselor” susțin reprezentanții Aeroportului.
Întreprinderea de Stat care gestionează Aeroportul Internațional Chișinău a anunțat pe 28 februarie că a luat în gestiune spațiile comerciale din cadrul aerogării, după ce mai multe licitații au fost anulate. Aerofood, compania care deținea restaurantele din incinta Aeroportului Internațional Chișinău, a anunțat că și-a sistat activitatea de alimentație publică, începând din aceeași zi.
Directorul general al Agenției Proprietății Publice (APP), Roman Cojuhari, a declarat că „văzând că echipa managerială și echipa aeroportului face față bine la toate procesele de gestiune, pentru a asigura venituri suplimentare, a fost luată decizia de a administra singuri, de către Aeroport, a acelor spații destinate alimentației publice”.
La începutul lunii martie, Întreprinderea de Stat Aeroportul Internațional Chișinău informa că a înregistrat vânzări de aproximativ 1 800 000 de lei, în prima săptămână de când spațiile de alimentație publică ale aerogării au trecut în gestiunea statului.
Conform unui comunicat de presă, după preluarea spațiilor, prețurile pentru produse au fost „menținute la același nivel”, „în spiritul echilibrului dintre accesibilitate și sustenabilitatea financiară a aeroportului”. În spațiul public au apărut anterior mai multe comentarii sugerând că noile prețuri ar fi exagerate.