Principală  —  ZdG Advertoriale   —   FOTO/ „Operațiunea de Ziua Copiilor”…

FOTO „Operațiunea de Ziua Copiilor” – două zile de activități colorate pentru copii și părinți la Kaufland Moldova

Kaufland Ciocana și Kaufland Ungheni au creat emoții și zâmbete pentru zeci de familii care s-au alăturat să celebreze Ziua Copilului într-un mod mai diferit și mai util. „Operațiunea de Ziua Copiilor” a adunat mii de copii și părinți la Ungheni și Chișinău.

Vizitatorii evenimentului s-au bucurat atât de un show al animatorilor, cât și de Operațiunea specială a MAI, unde cei mici și cei mari au fost ghidați de angajații serviciilor Ministerului Afacerilor Interne în a cunoaște regulile de siguranță rutieră și acordare a primului ajutor medical, precum și au descoperit echipajele și autospecialele IGSU, automobilele și motocicletele IGP și medicii SMURD.

„Ministerul Afacerilor Interne continuă să fie implicat în comunitate, mizând pe consolidarea legăturii cu tânăra generație. Copiii sunt viitorul, iar prin astfel de acțiuni ne dorim să promovăm valori esențiale, precum încrederea, educarea și respectul față de lege. Ne implicăm nu doar la nivel municipal, ci și pe întreg teritoriul țării și mereu suntem la datorie!”, a declarat Victor Grosu, Secretar de stat al MAI.

Parcările magazinelor Kaufland de la Ungheni și Ciocana au fost adevărate spații de joacă, învățare și conexiune cu cei care veghează zi de zi siguranța noastră. Asemenea evenimente, demonstrează repetat importanța educării copiilor, dar și deschiderea acestora de a învăța mai mult și dorința de a trăi într-o societate sigură.

„Kaufland Moldova este și va fi mereu magazinul familiei tale, astfel, am considerat important, ca de Ziua Copiilor să fim toți împreună, de la mic la mare. Am transformat parcările în locuri de joacă și am pus accent și pe partea educativă, pentru că ne dorim ca toți copiii să se simtă iubiți, protejați și încurajați să viseze”, a menționat Cristina Aramă, Manager Afaceri Corporative, Kaufland Moldova.

Despre Kaufland Moldova 

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1 540 de magazine în 8 țări, peste 155 000 de angajați și o rețea de 9 magazine în Republica Moldova. Asumarea responsabilității ecologice și sociale este un aspect esențial al politicii corporative Kaufland. Compania crede în ideea că lumea poate fi un loc mai bun prin implicarea fiecăruia. De aceea, în 2018, Kaufland a dezvoltat platforma „Implicarea face diferența”, sub umbrela căreia sunt comunicate toate acțiunile de responsabilitate socială. Pentru mai multe detalii vizitați www.kaufland.md.