Fashion & Music Evening Ediția II: 20 de producătoare locale, defilare de modă și un concert live cu Pasha Parfeni

Pe 19 iulie, parcarea magazinului Kaufland din sectorul Ciocana, bd. Mircea cel Bătrân 25/1, a găzduit cea de-a doua ediție a Fashion & Music Evening. Evenimentul a reunit un târg al producătoarelor locale, o defilare de modă în colecții semnate de designeri autohtoni, dar și un concert de excepție susținut de Pasha Parfeni.
„Pentru noi, Fashion & Music Evening a devenit mai mult decât un eveniment, este o platformă care aduce împreună producătoarele locale, muzica de calitate, designerii autohtoni și oameni minunați. E fain să vezi cum o simplă parcare devine un oraș în miniatură, plin de inspirație locală și activități pentru toate vârstele. Unul din cele mai emoționante momente a fost atunci când colegele noastre au defilat în colecția brandului Ionel. Aceasta este o declarație de încredere, autenticitate și curaj”, a menționat Cristina Aramă, Corporate Affairs Manager Kaufland Moldova.
În cadrul târgului, 20 de femei antreprenoare locale din diverse regiuni ale țării și-au expus produsele create cu pasiune. Vizitatorii au avut posibilitatea să descopere mierea, produse din vișină, desertul tradițional Baba Neagră ca la Nord, dar și vinuri de la micii producători. De nelipsit au fost băuturile răcoritoare pregătite din ingrediente naturale, dar și creațiile artizanale unice, lucrate manual de femeile prezente.
Seara a fost completată de o defilare de modă în colecții semnate de designeri autohtoni: Little Lovelies, Silvyana, Ursana și Ionel. Acestea au fost prezentate de către modelele agenției de modă ADI Academy. Punctul culminant al serii a fost colecția purtată de angajatele Kaufland, care au urcat pe scenă demonstrând că frumusețea are multe forme și nu cunoaște limite.
„Suntem onorați să fim alături de Kaufland Moldova în misiunea de a promova tot ce este autentic și local. Iar faptul că angajatele magazinului Kaufland Ciocana au urcat pe podium, pentru o zi, în rol de modele, transmite un mesaj puternic: frumusețea nu are limite, iar demnitatea merită celebrată – zi de zi, atât în rândul clienților, cât și al angajaților.”, a menționat Andriano Marian, fondator Moldovan National Youth Orchestra
„Mandatul UN Women este dedicat promovării egalității de gen și consolidării rolului femeilor în societate. Afacerile conduse de femei generează beneficii semnificative pentru comunități: ele reinvestesc frecvent veniturile la nivel local, sprijină alți producători mici – în special femei – și adoptă practici responsabile față de mediu, care contribuie la o dezvoltare durabilă. Din acest motiv, susținerea antreprenoriatului feminin nu reprezintă doar un angajament pentru egalitatea de gen, ci și o strategie economică inteligentă, cu viziune pe termen lung.”- Ivona Paunović-Biševac, Managera proiectului EVOLVE4GE, UN Women Moldova
„Este a doua oară când particip la acest eveniment și, din nou, am fost plăcut impresionată de atmosfera și organizarea. Cred că parteneriatul dintre organizatori contribuie esențial la unicitatea acestui format. Muzica, selecția de producătoare, programul artistic – toate au fost bine alese și cu bun gust. De fiecare dată, evenimentul îmi aduce noi clienți, ceea ce mă bucură sincer. Fiind un eveniment nișat, cu locații variate, oferă o experiență autentică atât pentru producătoare, cât și pentru consumatori, care descoperă produse locale de calitate.”— Valentina Buhna, Flavoria
Evenimentul s-a încheiat cu un concert spectaculos, susținut de Pasha Parfeni, care a cântat alături de public cele mai îndrăgite piese, precum „Soarele și Luna”, „Orele” și multe altele.
Fashion & Music Evening a marcat, astfel, ultima zi din cadrul expediției La La Play – „Maramureș” promovând muzica și produsele locale atât din Republica Moldova, cât și din România. Evenimentul este realizat de MNYO, cu susținerea Kaufland, în colaborare cu ADI Academy, UN Women Moldova și AFAD cu sprijinul financiar al Uniunii Europene prin proiectul EVOLVE4GE.
Despre Kaufland Moldova
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1 540 de magazine în 8 țări, peste 155 000 de angajați și o rețea de 9 magazine în Republica Moldova. Asumarea responsabilității ecologice și sociale este un aspect esențial al politicii corporative Kaufland. Compania crede în ideea că lumea poate fi un loc mai bun prin implicarea fiecăruia. De aceea, în 2018, Kaufland a dezvoltat platforma „Implicarea face diferența”, sub umbrela căreia sunt comunicate toate acțiunile de responsabilitate socială. Pentru mai multe detalii vizitați www.kaufland.md.