ASP anunță că, în perioada 4-11 mai, primirea cererilor de perfectare a actelor în regim de urgență va fi sistată
Agenția Servicii Publice (ASP) a emis miercuri, 4 mai, un comunicat de presă prin care anunță că, din motive tehnice, în perioada de 4-11 mai este sistată primirea cererilor de perfectare a actelor în regim de urgență.
Conform ASP, în perioada menționată este sistată primirea cererilor de perfectare a buletinelor de identitate, a pașapoartelor, a permiselor de conducere și a certificatelor de înmatriculare pentru vehicule, în regim de urgență, după cum urmează:
- în ziua adresării;
- o zi lucrătoare.
Cetățenii care au depus cererile până pe data de 3 mai își pot ridica documentele perfectate la centrele multifuncționale respective.
Persoanele care doresc să-și perfecteze actele în termen de 5, 10, și 20 de zile lucrătoare se pot programa online pe site-ul www.asp.gov.md, ori se pot adresa direct la centrele multifuncționale/secţiile înmatriculare a transportului şi calificare a conducătorilor auto pentru depunerea cererilor, conform rândului viu.