Principală  —  IMPORTANTE   —   O altă companie aeriană a…

O altă companie aeriană a anulat câteva zboruri de astăzi. Pasager: „Trezirea. Ce se întâmplă?”

Flyone, o altă companie aeriană care operează zboruri din Chișinău, a anunțat pe pagina de Facebook că anulează câteva zboruri de astăzi. În comentarii, pasagerii care au procurat bilete, susțin că nu ar fi fost informați despre aceste schimbări și compania aeriană nu ar răspunde la telefon.

Astfel, Flyone anunță că orarul curselor din 19 martie vor suporta modificări din cauza unei defecțiuni tehnice.

Cursele spre Dublin și Tel Aviv au fost amânate pentru mâine, 20 martie, iar cursa spre Verona a fost anulată. Deși în comunicat, compania Flyone susține că pasagerii vor primi un email de informare, în comentarii, pasagerii anunță că nu ar fi fost anunțați nici până la această oră.

„Nu am primit niciun email. Avem 30 minute de când sunam și nimeni nici nu răspunde la telefon. Care-i situația poate cineva sa spună ceva? Noi nu putem zbura când vrea compania, avem nevoie să zburăm in ziua și la ora când am cumpărat biletele. Mâine trebuie să ajungem la lucru , copilul să ajungă la școală. Ce înseamnă asta?” scrie unul dintre pasageri.

„Urât de tot ce se întâmplă ,FLYONE trezirea , ce se întâmplă????”

Anterior, la 13 februarie, Autoritatea Aeronautică Civilă (AAC) a fost notificată de către operatorul aerian „Air Moldova” cu privire la anularea a peste 20 de curse regulate, începând cu 28 februarie. Compania „Air Moldova” susține că se confruntă cu „dificultăți operaționale anunțate anterior, motivul fiind deficiența de flotă”.

La 27 februarie, Autoritatea Aeronautică Civilă a anunțat că operatorul aerian Wizz Air și-a suspendat toate zborurile pe/de pe Aeroportul Internațional Chișinău începând cu data de 14 martie 2023. 

În contextul anulării mai multor curse,  Autoritatea Aeronautică Civilă îndeamnă pasagerii să urmeze următoarele etape în cazul reținerii sau anulării zborului:

  • În cazul anulării unui zbor regulat, consultați site-ul www.caa.md, Protecția consumatorilor, zboruri anulate – https://www.caa.md/zboruri-anulate-3-30
  • În cazul întârzierii unui zbor regulat, consultați site-ul www.caa.md, Protecția consumatorilor, zboruri întârziate https://www.caa.md/zboruri-intirziate-3-29
  • În cazurile când pasagerul a procurat un bilet de avion de la compania aeriană, pentru o cursă regulată, asistența urmează a fi oferită de către compania dată. Solicitările și reclamațiile vor fi direcționate în adresa companiei aeriene, iar ulterior, în cazul unui rezultat nesatisfăcător, în adresa Autorității Aeronautice Civile – adresa: mun. Chişinău, bulevardul Dacia, 80/2. Concomitent nu ezitați să apelați telefonul consumatorului (022)823583 pentru o consultație, susține AAC.
  • Conform Autorității, în cazul unei curse neregulate, charter, atunci când pasagerul a procurat un pachet turistic, prin intermediul unei agenții de turism și nu are legătură directă contractuală cu compania aeriană, asistența va fi acordată de către agenția turistică. Solicitările și reclamațiile vor fi direcționate în adresa agenției de turism, iar ulterior, în cazul unui rezultat nesatisfăcător, în adresa Autorității Aeronautice Civile.