Principală  —  Ştiri  —  Politic   —   (DOC) Cum a cheltuit Lupu…

(DOC) Cum a cheltuit Lupu în două săptămâni peste 15 milioane de lei

Candidatul democrat Marian Lupu înregistrează performanțe nu doar la colectarea semnăturilor ( 1208 de semnături pe oră), dar și la investirea banilor pentru promovarea imaginii. Acesta a cheltuit în primele două săptămâni de campanie electorală 15 369 218 lei, suma depășind de câteva ori resursele investite de alți concurenți.

PDM susține că această sumă a fost adunată din donațiile a 1042 de persoane, cea mai mică donație fiind de o mie de lei, iar cea mai mare, făcută de Petru Caraman, de 75 de mii de lei.

Majoritatea banilor, 15 111 874,66 de lei, democratul a achitat-o pentru publicitate tv, radio, mijloace de informare electronice, presă scrisă, panouri și alte platforme stradale sau mobile. Jumătate din această sumă, adică 7,8 milioane de lei, au mers la colegul său și prim-vicepreședintele PDM, Vladimir Plahotniuc, care deține patru canale de televiziune (Prime TV, Publika TV, Canal 2 și Canal 3), dar și  trei posturi de radio  (Maestro FM, Publika FM și Muz FM).

Citiți AICI cine sunt benefciarii televiziunilor din Moldova

Tricourile , chipiurile, carnețelele sau stilourile cu simbolul PDM l-au costat alte 207 550 de lei.

Cheltuielile de transport pentru caravana electorală a liderului PDM s-au ridicat la 10 mii de lei, iar închirierea spațiilor pentru desfășurarea întrunirilor au costat 7 500 de lei. Peste 25 de mii de lei, afirmă liderul PDM, au costat serviciile de consultanță electorală sau juridică.

Vedeți AICI averea candidatului Marian Lupu