4,220 afişări
O stea2 stele3 stele4 stele5 stele (9 voturi)
267-politist2Vitalie Moisei, unul dintre poliţiştii implicaţi în reţinerea protestatarilor din spatele Guvernului, în după-amiaza zilei de 8 aprilie 2009, afirmă că este ameninţat cu moartea. Acesta şi-a recunoscut figura din fotografiile publicate de ZdG.

— V-aţi recunoscut figura din fotografiile publicate de ZdG?

— Da. Am văzut poza mea.

267-politist1— Cine v-a dat ordin să-i loviţi pe acei tineri?

— Eu vă răspund în contextul în care n-am atins niciun om în ziua aceea. Da, am fost în ziua aceea. Asta nu neg. Dar cine sunt persoanele care sunt lovite? (întreabă poliţistul). Eu ţin minte episodul. Acei trei tineri care erau cu cagule pe faţă — noi ne-am oprit şi discutam — nu erau protestatari. Erau trei tineri care au aruncat în faţa Guvernului, apoi au fugit în spatele Guvernului. Aveau cagule şi noi ne-am oprit şi ne clarificam. Am discutat cu ei. Băi băieţi, aşa şi aşa. S-a apropiat şi doctorul acela. Şi… voi aţi venit şi ne-aţi fotografiat.

— I-aţi lovit cu picioarele?

— Noi i-am reţinut. Dar ei doreau să fugă.

— Aţi fost anchetat în acest caz?

— Tu îmi pui întrebări provocatoare. Acum ascultă-mă tu pe mine. Tu, pentru fapta pe care n-ai facut-o, poţi să fii anchetat? Cercetat pentru ce ? Eu n-am atins nicio persoană. Să ştiţi că eu provin dintr-o familie de intelectuali. Părinţii au văzut pozele şi au şi ei întrebări atât la mine, cât şi la redacţia ZdG, în contextul în care n-am atins o persoană. Eu am făcut studii şi mă ştie o lume întreagă. Mă sună colegii cu care am învăţat şi mă întreabă pe cine am torturat. Mă sună şi din străinătate şi la fel mă întreabă. Dar pe cine am torturat? Am un serviciu operativ, în care nu trebuie să îmi fie publicată poza.

În discuţia cu colaboratorul de poliţie acesta a ţinut să precizeze că nu a torturat nicio persoană. Totodată, Vitalie Moisei declară că este în pericol atât el, cât şi familia sa. «La adresa mea şi a familiei apar foarte multe momente neplăcute. Ameninţări cu moartea, vă spun sincer. Chiar vă invit la mine la serviciu să le vedeţi. Voi aţi făcut din noi călăi — că am torturat», afirmă Moisei, colaborator de poliţie al Comisariatului General de Poliţie.

Potrivit unei pagini web de socializare, în profilul lui Moisei se arată că acesta are 31 de ani şi că este stabilit cu domiciliul în capitală. A învăţat la şcoala medie din satul Rădenii Vechi în 1984—1994.  Şi-a continuat studiile în 1994 – 1999 la Colegiul Pedagogic «Alexandru cel Bun» din r. Călăraşi. Studiile superioare şi le-a făcut la Academia de Poliţie «Ştefan cel Mare şi Sfânt». Actualmente este colaborator de poliţie.

Reporter ZdG

Share


  1. 95 comentarii la
    «Poliţistul deconspirat (II)»
  2. Kostenko a scris (11 March 2010)

    La toti le vine rindu !!! La XXXX cu toti calaii politisti. Oare Procuratura ii pune la duba , ori XXXXXX … Asteptati XXXX politienesti !!!

  3. Mihai Românul a scris (11 March 2010)

    Vai sărăcuţul de el! Vaaaaiiii.

    XXXX! Am văzut clar imagini cu domnia ta şi compania, grupuri de «colaboratori» ai «miliţiei» şi S.I.S. care aţi luat cu «japca» oameni de pe stradă şi v-aţi bătut joc de ei.

    Nu cred că ai primit vreo ameninţare, dar dacă ai primit, să-ţi fie de bine. O meriţi din plin!

    Până una alta, ar fi pentru moment doar ameninţări, pe când traumele pe care le-ai produs tu şi «compania» oamenilor nevinovaţi rămân vii în conştiinţa acestora.

    Pentru mine tu eşti o XXX care în loc să servească cetăţeanul, l-a privat de libertate fără nici un motiv, fără nici o dovadă.

    Îmi e scârbă că există oameni ca tine!

    Dacă ai o fărâmă de demnitate dă-ţi demisia şi apucă-te de altceva. M-am lămurit că eşti departe de ceea ce înseamnă «poliţist»!

  4. Sergiu din SUA a scris (11 March 2010)

    Am citit si ma mira faptul ca acest Moisei are inca glas ca sa puna intrebari. Din conversatia lui cu reporterul se vede clar ca nu el este cel carei amenintat, ci jurnalistul, si Moisei o face asta direct cu avantaj. De ce moisei este cu frica ca fotografia lui a fost publicata in presa? De ce se teme? In strainatate orice copoi suspectat in fara de legi, familia lui este rusinata si facuta public. In Moldova trebuie sa fie o lege mult mai aspra pentru politistii care se fac vinovati. Ori dinsul doreste ca sa aiba afistata fotografia lui prin Chisinau cu titilu: ATENTIE, CRIMINAL PERECULOS- Moisei Vitalie. Recompensa 100.000 Euro. Viu ori Mort. Atunci lumea inca si mai repede il va gasi. Rusine Vitalie, tu te contrazici pe tine insusi in conversatie si nici o vorba de a ta nu este crezuta.

  5. Eu a scris (11 March 2010)

    «Eu n-am atins nicio persoană.» m-a atins pina la lacrima buhnind in hohote! pai acesta e unicul politist sfint din Moldova oameni buni! datii un ordin ceva!
    pe toata familia lui sa «no atinga» asa cum el nu a atins, sa vedem cum o sa vorbeaca atunci!

  6. Cristy a scris (11 March 2010)

    dacă ne vom ascunde toţii pe motiv că avem servicii de care nu trebuie să ştie lumea, apoi nici nu ştii de cine să te păzeşti: de prieten sau de duşman

  7. Ion Ivanov a scris (11 March 2010)

    pentru voi nu conteaza care este adevarul chiar daca nu cunoasteti omul,eu il cunosc si stiu ca vorbeste adevarul.Daca vreti ceva sa spuneti atunci argumentati la concret.

  8. cristina a scris (11 March 2010)

    eu conosc aceasta persoana si stiu ca nu a comis aceste presupuse fapte de care este invinuit. adevaratii vinovati satu ascunsi dupa colturi, iar cei care doar isi apara drepturile si infaptuiesc un anumit ordin sint pedepsiti pe nedrept. va rog eu oameni buni, nu judecati daca nu ati vazut realmente ce sa intimplat, nu fiti ipocriti.

  9. P/u Cristina a scris (11 March 2010)

    Politistul nu neaga faptul ca a participat la retinerea tinerilor in spatele cladirii Guvernului. Daca intr-adevar nu a facut nimic ilegal, atunci poate sa doarma linistit, dar sa se ascunda dupa faptul ca a avut un ordin, atunci asta se numeste, te citez — «ipocrizie».
    Si un mic apropo — Daca ai fi vazut CUM politistii ii retineau pe tineri, atunci ai fi vorbit altfel, chiar daca il cunosti personal, intro masura mai mare sau mai mica.
    Nu vreau sa zic ca anume EL a lovit pe cineva, dar el a fost acolo si isi cunoaste colegii care au avut un comportament de brute, doar ca, corb la corb nu scoate ochii…

  10. Tatiana a scris (11 March 2010)

    Mult stimati concetateni ! Ce facem noi acum ,ne straduim sa contribuim la reforme si schimbari spre o viata mai buna sau incepem prosteste sai badjocurim pe cei care nu odata au fost cu viata in pericol, pentru mentinerea ordinii publice si linistea cetatenilor???
    Ii cunosc de mai mult timp pe acesti colaboratori de politie din imaginea lansata,doar din activitatiloe lor responsabile in Comisariatul General de Politie,si nu sunt deacord cu comentariile foarte urate adresate acestor baieti care isi fac datoria nu in cele mai bune conditii oferite de catre statul nostru pentru o activitate efectiva .Sunt onesti si responsabili !!!,cu cat vom avea mai multi asa baieti compententi ,profesionali si intelegenti in activitatea politiei moldovenesti ,cu atat mai sigura si linistita ne va fi viata noastra.
    Satul Selemet raionul Cimislia in anul 2005 a suportat o grea pierdere,la retinere a fost impuscat colegul lui Vitalie Moisei, Sergiu Coipan colaborator de politie al Comisariatului General de Politie,care este decorat cu ordinul Stefan Cel Mare si ordinul Meritul Civic postmortem,bastinas al satului nostru. Aceasta tragedie a fost traita de tot satul cat si de tara.In acel moment tragic de retinere au fost si acesti baieti ,care se aflau la datorie.Atunci puteau sa fie mai multi morti.
    Acum Va intreb pe toti cei care faceti comentarii fara sa cunoasteti situatia reala,cum Va ganditi daca in aceasta situatie ar fi copilul ,sau fiul ,sau sotul Dra in acesta functie grea ,cum va fi reactia in cazul cand viata lui este in pericol ???????
    Dupa acest caz tragic liceul nostru din sat ii poarta numele lui » Sergiu Coipan» ,colaborator de politie omorit de infractori la serviciu.Au ramas doi copii ,sotia si mama din Selemet indurerata si necajita.
    Pentru satul nostru este o mandrie pentru ca liceul nostru ii poarta numele.
    Apreciem inalt spriginul oferit de catre acesti baieti din imagine ,colaboratori de politie,care in fiecare an ne sprigina liceul cu multe actiuni cat de educatie atat si de sprigin educational patriotic a tinerilor.La terminarea fiecarui an scolar Vitalie Moisei si cu colegii di acest comisariat vin in liceu cu mentiuni si diplome in memoria colegului lor Sergiu Coipan pentru elevii cu succese.
    Acest baieti au grija de mama lui Sergiu.
    Imi pare rau de aceste discutii, pe aceasta cale invitam Ziarul de Garda la noi la Selemet sa se convinga ca sunt in politie oameni onesti,capabili si cu frica de Dumnezeu.
    Astazi in diferite domenii ducem lipsa de cadre profesionite si capabile.Daca asa ne vom comporta ,cred ca in viitorul apropiat ne vom pomeni cu o criza de specialisti.
    Pacatul nostru ca batem in acei care lucreaza cu suflet si responsabilitate,iar in cei care intradevar merita pedeapsa cat publica atit si legislativa ii ocolim si le mai oferim SI POSTURI !!!

  11. cristina a scris (11 March 2010)

    zik pentru intr-adevar am vazut cele intimplate cu ochii mei……..si ii retineau pe tineri nu ca asa lea venit lor pofta ci pentru ca erau vinovati acestea intr-o oare care masura cu cele intimplate in ziua respectiva.

  12. Mihai Românul a scris (11 March 2010)

    Pentru Ion Ivanov, Cristina si Tatiana

    Am convingerea că sunteţi fie una şi aceeaşi persoană care semnează cu diverse identităţi, fie oricum persoane care postaţi aici la rugămintea miliţianului Vitalie Moisei.

    Acest individ trebuie să răspundă pentru acţiunile sale, atâta vreme cât se va dovedi că aceste acţiuni au fost ilegale.

    Aştept desfăşurarea cercetărilor, excluderea acestui individ şi a altora de tipul său din Poliţie şi condamnarea celor vinovaţi.

  13. Mihai Românul a scris (11 March 2010)

    Cristina, crezi că te adresezi unor copii de liceu?

    De unde poveştiile astea de 2 bani ale tale?

    De unde ştii tu cât de vinovaţi sau nevinovaţi au fost cei care au fost arestaţi.

    Am văzut pe posturile de televiziune neafiliate PCRM cum luau oamenii cu japca de pe stradă.

    Au fost cazuri de tineri săltaţi din microbuz, fără a avea nici o legătură cu protestele.

    Nu am nici o fărâmă de respect pentru oameni ca voi!

    Voi sunteţi în stare să vă vindeţi şi mama şi tatăl, aşa cum aţi vândut o ţară întreagă ruşilor şi coloanei a 5-a reprezentată de PCRM.

    Închei spunând că Legea trebuie să stabilească cine este şi cine nu este vinovat.

    Individul Vitalie Moisei şi compania ar face bine să-şi dea demisia din Poliţie.

    Câtă vreme aceste jeguri vor mai activa în structurile MAI, ura oamenilor care au avut de suferit nu va înceta.

    Nu vă jucaţi cu nervii familiilor celor de care v-aţi bătut joc după 7 aprilie.

  14. valy a scris (11 March 2010)

    in genere.trebuie mustrati cei care merita intr-adevar, nu pe cei care si-au facut treaba corect.sau…pe cei care doar au purtat o discutie si dupa parerea Unora.sint <>…..deci nu va faceti concluzii pripite.

  15. europa a scris (11 March 2010)

    De ce el nu contribue sa fie descoperiti politistii violenti care au omorit copii nostri, i-au torturat in beciuri? El ce trebue torturat ca sa contribue la aflarea adevarului?

  16. nitza a scris (11 March 2010)

    observ niste cuvinte si exprimari jignitoare la adresa familiei noastre……..va rog eu sa va mai abtineti si sa va controlati vorbele si sa ginditi rational. P.S. pt cei fara rusine

  17. XYZ a scris (11 March 2010)

    ADMIN. Dragi cititori, nu vom aproba si in continuare mesajele jignitoare, obscene, care cheama la ura rasiala sau nationala. Este dreptul ZdG sa dezaprobe astefel de mesaje. Va indemnam sa nu mai faceti efort si sa nu va consumati timpul cu astfel de activitati.

  18. Mihai Românul a scris (11 March 2010)

    «nitza», te cam dai de gol cu expresia «la adresa familiei noastre».

    Eram 100% sigur că scrierile de mai sus vin din partea «familiei» miliţianului.

  19. nitza a scris (11 March 2010)

    sint sigura ca gresesti, pt ca nam habar cine-s persoanele respective.

  20. juju a scris (11 March 2010)

    In timpul guvernarii comuniste politistii erau convinsi in ceia ca au o imunitate mare,isi permiteau sa intre in locuintele oamenilor fara decizia judecatii.dar acuma cei vinovati in faradelegi nustiu cum sa scape de rasplata meritata. NU CRED IN NEVINOVATIA POLITISTILOR COMUNISTI.

  21. unire a scris (11 March 2010)

    mihai romînul ești tipul care le cunoști pe toate, poate îl cunoști personal dacă nu, nu jigni pe cei care nu merită crede-mă, pari a fi băiat cult.

  22. ion a scris (11 March 2010)

    Pentru ZG. În materialele publicate de D-stră poliţistul acesta «profesional şi demn» a confirmat că a participat la reţinerea acestor tineri ce au săvărşit un atac asupra Clădirii Guvernului RM. În conformitate cu cerinţele Legii «Cu Privire la Poliţie» poliţiştii au fost obligaţi să reacţioneze. Apare ntrebarea — CUM? Pentru a da răspuns la această întrebare, tot odată pentru a indica la legalitatea acţiunilor poliţiştilor este de ajuns de a studia materialele întocmite pe cazul reţinerii acestor tineri inclusiv materialele ce au fost acumulate pentru atragerea D-lor la răspundere. Aşa prevede legea, cu atît mai mult oligaţiunile de serviciu î-i obligă de a curma orice tentativă de încălcare de lege. Dacă sunt materialele acumulate, tinerii bănuiţi că au încălcat legea, poliţiştii ce au întocmit aceste materiale şi respectiv rezultatul examinării lor se poate de pus punct pe toate întrebările apărute. Dar dacă materialele lipsesc apare întrebarea cum şi pentru ce au fost reţinuţi tinerii. Cum se pot califica acţiunile colaboratorilor de poliţie prin tăinuirea încălcărilor de la evidenţă? Doar sunt poliţişti şi nu haiduci. Despre ce «profesionalism, onestitate » se poate de vorbit. Despre ce serviciu operativ se poate de discutat cu nişte «copii operativnici» ce pozează pe «odnoclasnichi» dar de presă şi popor se tem că «au servicii operative». Dar despre «vitejia, profesionalismul, responsabilitatea» «operativnicilor» vorbesc acele mii de infracţiuni tăinuite de la evidenţă şi descoperite acum de Catan, acele mii de infracţiuni de care nu ştie Catan (din spusele D-lui şi Cocerva e profesional de parcă pină la moment a activat în Cuba şi nu în Chişinău), acele zeci de persoane ce stau în închisori în locul altora. Despre aceste infracţiuni trebue să cunoască fiecare «operativnic» la sectorul său şi să acţioneze conform legislaţiei. Cum se simt acei pătimaşi ce stau în aşteptare să li se facă dreptate cînd cazurile lor sunt ascunse de către cei pe care D-i din puţinul lor î-i plătesc. Da sunt viteji cînd sunt mulţi şi la prostii… Mai degrabă sunt statişti incompetenţi decît … «operativnici». Imaginea organelor de poliţie în societate nu se caracterizează prin diagrame despre procentul descoperiri infracţiunilor , cu ajutorul bîtei şi prin minciună dar prin calitatea serviciilor prestate societăţii, prin comportamentul în raport cu cetăţenii de rînd, prin aplicarea corectă a legii faţă de toţi cei o încalcă. Însă cînd persoanele «sunt reţinute» fără a întocmi careva materiale, diagramele cu procentul descoperirii sunt întocmite în baza infracţiunilor evidente i-ar cele neevidente sunt tăinuite pănă cănd şi de pătimaş, despre ce fel de profesionalism se poate de vorbit. Persoana nu este o pasăre pe care cănd vrei o prinzi şi cînd vrei î-i dai drumul. Prăpăd de profesionali… cine este acel viteaz dacă profesional nu, care pentru a-şi apăra onoarea şi demnitatea este gata de a recunoaşte şi de a povesti poporului adevărul….aşa ţărăneşte pe de-a dreptul… Măcar din stima şi respectul faţă de cei apropiaţi ce suferă cel mai mult.

  23. unul a scris (11 March 2010)

    voi calailor, militzieni, pina nu vetzi scoate din rindurile voastre, pe cei care au torturat shi ucis, nu va vom socoti politisti, nu ne vom supune, va vom socoti pe totzi criminali.
    INDEMN TOATA LUMEA la nesupunere, pina nu vor fi aratati toti calaii…..!!!
    in «fulger» toti sunt criminali si ucicashi, care servesc marea «mati rossia», anume ei au lovit pe BOBOC, chear daca poate nu intentionau cear sal omoare, daca au curaj shi cinsta sa-l scoata dintre ei pe ucigash…

  24. Constantin a scris (11 March 2010)

    DA toti is ingeri acum ! JOS CRIMINALII COMUNISTI !!!

  25. europa a scris (11 March 2010)

    Profesionistii nu admit ca cetatenii sa fie torturati de colegii lor. Este lipsa de demnitate, este o tradare a poporului in favoarea unui tiran care pe toti i-a mintit. Care prin pioni si-a facut feciorul cel mai bogat om din Moldova. Da prin asa persoane Voronin a furat tara.

  26. dreptate a scris (11 March 2010)

    draga redactie Z.G.D.prin intermediul d-str,se keama la nesupunere in masa,tare as vrea sa va vad kind sinteti jefuiti unde fugeti,tot la politie asa ca aveti aleaka de stima si nui ponegriti

  27. Mihai Românul a scris (12 March 2010)

    @ nitza a scris (11 March 2010)

    Te-ai dat deja de gol dragă «nitza».

    Expresia «la adresa familiei noastre» pe care ai folosit-o spune totul.

    Era evident că sunteţi apropiaţii acestui individ Vitalie Moisei din moment ce bateţi câmpii apărând pe cineva care a luat cu japca oamenii nevinovaţi de pe stradă, încălcând Legea şi depăşindu-şi atribuţiile.

    Abia aştept să văd ajunse în Justiţie aceste grave abateri de la Legislaţie.

    În rest să fie sănătos. Nu îl cunosc şi nu am nimic personal cu acest individ, dar Legea este LEGE pentru toţi, cu atât mai mult că se pretinde şi un «apărător al Legii».

    RUŞINE!

  28. P/u Dreptate a scris (12 March 2010)

    Stii, de cate ori am apelat la politie, intotdeauna am facuto dintrun singur considerent — doar ca sa fie inregistrata infractiunea. Doar atat, pentru ca stiam ca nu vor rezolva cazul. Si, asa si a fost — din cele vreo 10 apelari pe care le-am facut la politie, niciuna nu a fost solutionata, desi era vorba de cazuri elementare si, cred ca daca ar fi vrut, le-ar fi solutionat rapid.

    Asa ca nu te grabi sa ne intrebi ce facem cand suntem jefuiti. Mai bine intreaba — daca am avea alternativa, ne-am mai duce la politie?

  29. nelu a scris (12 March 2010)

    Baiatul sapa in mina si la tara la prasit ,nimeni nuti va ameninta familia acolo,tu cum ai vrut sa ei salariu bun,sa bati tinerii,si sa treaca fara urmari,Cerere de concediere pe masa si valea.In locul tau se vor angaja oameni onesti,nu unul dar zeci!

  30. serios a scris (12 March 2010)

    mii greata de prostiile publicate de ZDG, intradevar nu au cu se ocupa………RUSINE

  31. Costantin a scris (12 March 2010)

    Da mie mii greata de majoritatea {nu toti} efectivului actualei politii, niste ciobani… care neavand cu ce se ocupa ,adica nu-i duce mintea la altceva vezi » Legea cu privire la politie si obligatiunile colaboratorului de politie» se ocupa cu jecmanirea propriului popor, de pe spatele caruia primesc leafa, si poarta uniforma.
    Asa ca RUSINE,RUSINE,RUSINE……………

  32. europa a scris (12 March 2010)

    Pt serios, daca Justitia si Procuratura procomunista nu-si fac corect sarcinele atiunci persa si poporul ii va inlocui. Speram ca pionii vor fi schimbati, pentru a fi trasi la raspundere tiranii.

  33. Stefanita a scris (12 March 2010)

    Draga «seriosule»,esti total neserios..
    Daca nu stiai asta,afla acum de la mine.
    Esti cumva politist sau odrasla de politist ?Daca da,nu de ZdG ar trebui sa-ti fie tie greata,ci de comunisti si de slugile lor din politie.Ai priceput,sau vrei sa-ti fac un desen ?

  34. Muritor de rand a scris (12 March 2010)

    Vitalie, incerc sa te cred dar in cazul dat spune tu adevarul cum a fost ca doar tu nu ai dat, dar cine a dat? Atunci deschide cartile pe fata si spune ce ordin ati primit de la comandant?

  35. Alex a scris (12 March 2010)

    Cica are un serviciu operativ, în care nu trebuie să-i fie publicată poza :) )))
    Dar de atunci bai criminalule ti-ai publicat pozele pe pagina web de socializare «odnoklassniki.ru»  ?Sa agati fufe ? :) )))Ce-i comic tipu :) ))

  36. Costantin a scris (12 March 2010)

    Taşi bre , cum adica di şi pi odnoklasniki da , dar aşă ba .Aistai lucru operativ!!! Ai auzît di asta ??? Dacî nu , atunşi nu ti vârî în vorbî. Acolo sî poati da aişi NU. Astan’samnî lucru operativ.
    Ha,ha,ha,ha………………

  37. Mihai Românul a scris (12 March 2010)

    Sunt curios cu ce se mai ocupă şi un alt personaj.

    Este vorba de Sergiu Alexeevici de la Miliţia (Pardon, Poliţia!) Sectorului Botanica din Chişinău.

    Se pare că la 7 aprilie 2009 preocuparea lui de bază era să ciomăgească tineri nevinovaţi!

    Aştia ar merita să treacă rând pe rând printr-un coridor al groazei format din victimele de la 7 Aprilie şi membrii familiilor dumnealor care au fost cu sufletul la gură în acele zile neştiind unde le sunt cei dragi.

    Scârbe de oameni aceşti miliţieni care au săltat oameni fără mandat şi care i-au supus unor tratamente inumane. Le-au încălcat practic toate drepturile.

    Sau poate «musiu» Vitalie Moisei şi compania vor să mă facă să cred că victimele de la 7 aprilie şi-au pictat rănile?!

    Câtă neruşinare pe aceşti membrii ai coloanei a 5-a a duşmanului de la răsărit.

  38. juju a scris (12 March 2010)

    Dar la retineri au participat si oameni din paza de corp al presedintelui.Mama draga cine ne asigura securitatea !!!!!

  39. Pentru Tatiana si restul aparatorilor lui Moisei a scris (12 March 2010)

    Voi in loc sa aiuriti pe aici mai bine ocupativa cu lucrul, operativ cum il numiti. Dupa parerea mea actuala guvernare trebuie sa faca o curatenie serioasa de cadre in ministerul de interne:
    1. In primul rand sa-i depisteze pe cei care au participat la grozaviile de dupa 7 aprilie.
    2. Sa institueasca un examen de recalificare prin care sa ateste clar cunostintele in legile tarii, in etica meseriei si alte chestii si pe cei care nu trec sa-i dea fara.
    3. Sa micsoreze in genere numarul de politisti ca mi se pare ca avem mai multi politisti decat militari in tara asta.

    E rusine ca pana ca si profesorii sau medicii incepatori primesc mai putin salariu decat politistii astia care au paie in cap si inca se lauda pe urma ca ei vin din familii de intelectuali si ca au studii superioare. Bataie de joc nu alta.

  40. europa a scris (12 March 2010)

    Fascismul a existat ca eram operativi ca voi. Executau orbeste. Hitler in realitate n-a ucis niciun om dar pionii tiranului faceau totul. Unul prindea, altul tortura si al treilea ucidea.
    Toti trei sunt responsabili pentru crima. Daca separi niciunul nu-i vinovat, este o gindire fascista-comunista. Al treilea nu ucidea daca al doilea nu tortura, al doilea nu tortura daca primul nu-l prindea, primul nu-l prindea daca tiranul nu ordona. Tiranii Voronin si Papuc in puscarie.

  41. ROMAN basarabian in Exil (France) a scris (13 March 2010)

    SOS  !!! Vrem Oxigen  !!! Libertate  !!!
    CURATENIE GENERALA in Ministerul de Interne !
    Astfel de politisti trebue trasi la raspundere penala ! BANDITILOR  !
    -----------------------------------------------
    Eu personal sunt victima dosarului penal fabricat in 1996 la Chisinau,pr ca vroiau apartamentul meu (privatizat)sa mil ia sa mil confiste,BANDITI BLESTEMATI !
    -----------------------------------------------
    Asa sa va vad si eu pe voi fugari printre straini,sa vedeti cat e de bine sa nu poti a te intoarce ACASA !

  42. Politist a scris (13 March 2010)

    Sunt politist. Pe parcursul activitatii mele pot sa ma laud cu aproximativ 4 vieti salvate si mai multi intfactori (tilhari, jafuitori, traficanti etc) trimisi la racoare. De multe ori mi-am riscat viata pentru altcineva. Acum, citind aceste comentarii, inteleg ca sunt un prost, nu trebuie sa risc, nu trebuie sa retin pe nimeni, caci risc sa ajung in locul lui Moisei. Mai bine stau, nu fac nimic si astept pensia, insa nu cred ca ati avea de cistigat voi din asta. Ginditi-va si la binele care il fac aceste persoane.

  43. alex a scris (13 March 2010)

    da, erau si ei angajati, niste marionete… baietii de treab nu puteau lucra cu Papuc si Co…Capii (urile) trebuie sa zboare , adica sa raspunda, ei sunt cei care au condus…
    dar un politist in civil — nu e politist!

  44. alex a scris (13 March 2010)

    da, dar Moisei, daca e asa de bun — sa-si dea demisia, sa se fac invatator, ca are studii si pretinde ca e curat (dar oare e?) ca lacrima

  45. Costantin a scris (13 March 2010)

    @Politist. Iar eu sunt fost politist si te inteleg foarte bine,dar pentru ceea ce faci esti platit din buzunarul poporului. Te-ai incadrat in MAI la 20 de ani, ai lucrat 20 si esi la pensie la 40.Dupa care urmatorii 30 de ani de viata poporul iti lateste pensia . Ti-ai ales profesia singur,deci trebue sa-ti faci meseria….Daca nu , atunci pleaca cu onoare.
    Cat desre cei care isi cresc copiii din banii hotilor,care ridica procentul de descoperire a infractiunilor luand amprente de la «Bomjii»de la morga de pe corolenco,ori cei care pasc pe asfalt,nici nu vorbesc. Ei sunt mai criminali pentru ca in loc sa-si apere poporul ei il freaca, si mai cer respect pentru asta .

  46. Sergiu a scris (13 March 2010)

    Draga Ziaru de Garda, sunt unul din cei arestati si maltratati… Dar nu cred ca cee ce faceti dumneavoastra este un lucru bun. Dumneavoastra acuzati oameni fara de a prezenta dovezi! In asa fel se comportau si comunistii! Daca vom merge si mai departe pe acesta cale, nu cred ca vom putea sa schimbam ceva! Ati uitat si de prezumtia nevinovatiei… Ori noi vrem sa cladim un stat de drept, ori noi mergem mai departe cu metodile vechi? Prezentati varog, macar un singur om care afost arestat de Vitalie Moisei, sau maltratat de el etc..
    Comunistii au turnat cu noroi pe protestatari, fara de a aduce argumente si dovezi. Voi acuma faceti acest lucru cu politisti.
    Unde este dreptate? Guvernul nou, metodile vechi!!!

  47. europa a scris (13 March 2010)

    pt politist, vezi ca unii politisti asa de multi talhari au prins ca-i incurca cu cei cinstiti.Pe talharul Olesca Voronin cand il prinzi? Dar clanul-mafiot Voronin? Daca nu poti, pleaca din serviciu, Moldova este in stare sa te inlocuiasca cu politisti mai competenti care ii va pune la duba pe rechinii cei mari. Fascismul si comunismul exista numai prin pioni, pionii care au torturat poporul in beciurile comuniste in aprilie 2009.

  48. europa a scris (13 March 2010)

    Fotografia este un argument sigur ca Vitalie Moisei este complice in prinderea, torturarea si omorirea copiilor nostri. Omor si torturare facuta in banda organizata. In banda unul prinde, altul tortureaza si ultimul omoara. Tiranul care ordoneaza se ride de voi. El se crede incupabil, se greseste amarnic. Poporul nu este prost.

  49. ion a scris (13 March 2010)

    pentru milţioner. Dacă nu te laudă Tatiana şi Cristina laudă-te D-le singur. În popor se spune că lauda de bine nu miroase a bine. Din cele relatate de D-le eşti un «poliţist universal» inclusiv «operativnic». Pe patru persoane le-ai salvat şi o muliţime i-ai trimis la răcoare (ceia ce Muruianu şi Catan prin miile de infracţiuni neînregistrate nu recunosc), care sunt ele, sau poate tot nu ai documentat cazurile ca şi «operativnicii» de pe «odnoclasnichi». Se vede că a-ţi încurcat MAI cu HAIDUCIA. Haiducii tot «salvau» cetăţenii gospodari de bunurile agonisite. Numai că în comparaţie cu… aviau nişte legi nescrise pe care le respectau, ştiiau a scri descifrat şi a dialoga cu cetăţenii,nu se ascundeau de popor, cunoşteau geometria. Pe timpul lor nu se intersectau nici de cum 2 străzi ce sunt paralele. Traficanţi… Ce este şeful tău Papuc în cazul «HEROINA», ŞI MULTE ALTE CAZURI? Afacere, da? D-le i-ai prins pe acei , cărora tot D-le le-ai pus în buzunar un pacheţel «dejurnîi» cu…marehuană. Asta pentru » galoccă şi înbunătăţirea rezultatelor de lucru în comparaţie cu perioada analogică a anului precedent». Tot odată pentru a arunca praf în ochi şefilor ce cunosc acest lucru şi reprezentanţilor organismelor internaţionale ce finansiză unele proiecte în direcţia respectivă. Pe timpul haiducilor era exlus faptul ca doi ofiţeri (unul mai operativnic ca altul) nu sunt în stare să identifice o persoană ce a primit leziuni corporale medii fiind implicat într-un accident rutier … în rezultatul cărui fapt a decedat şi a fost înmormîntată ca persoană neidentificată. Nu înţeleg cum aceşti 2 miliţieni sunt în stare a depista infractori cînd la drept vorbind nici de gropari nu sunt buni… Şi aceasta sa întîmplat în mun. Chişinău în secolul XXI. Sau poate ai activat în altă ţară înpreună cu Cocerva unde a-ţi devenit «operativnici profesionali». Cum se întîmplă, că datorită vitejiei D-le măsurile ce ţin de profilaxia generală şi individuală sunt mai «eficiente» ( au crescut numărul traficanţilor, narcomanilor, alcoolicilor, persoanelor cu purtare amorală, persoanelor anterior judecate, numărul contravienţilor administrative depistate…), concomitent cu «explozia» nivelului infracţional după înregistrarea celor puţin deăpistate de CATAN şi descreşterea ce se înregistrează în rîndul populaţiei. Iată şi rezultatul, opinia cetăţenilor faţă de organele de drept. Da, e o ruşine mare pentru o aşa ţară cu aşa potenţial uman care datorită unor conducători neputincioşi şi atrofiaţi ce strică aierul în birouri semnînd ordine şi dispoziţii să nu putem face regulă pe o palmă de pămînt (cum spunea Urschi, o c….ză în comparaţie cu Rusia). Este necesar de selectat persoane tinere ce sunt în stare să aducă «SCHIMBAREA» cum sunt de pildă Tănase, Lianca, Şalaru… i-ar cei ce miroase a mort să ocupe locurile respective. Să luăm exemplu de la ţările ce ne ănconjoară şi să facem ceva paşi.Cel mai periculos e cînd stai pe loc, c… nu ştii ce să faci, necătînd că liafa şi timpul trece. Să nu scăpăm noi timpul cum sa mai întîmplat. Este o a doua şansă dată de Bunul Dumnezeu, ce în sac se spune că nu pune. Nu-mi închipui ce va face bietul Filat în cazul cînd va veni şi rîndul Internelor să raporteze rezultatele obţinute pe perioada de venire la guvernare. Posibil că Internele ca de regulă v-or merge în concediu de boală, de nu Filat trebue să-şi astupe urechile. Rapoartele, diagramele sunt mai voluminoase şi mai frumoase ca la Ministerul Finanţelor, numai că mai puţin… convingătoare. Faţă de popor. Convingătoare pot servi pentru PCRM, dar nu pentru familia decedatului Valeriu Praporşcic a cărui identitate a fost stabilită… cînd era în mormînt alături de zecile de mii neidentificaţi pănă cînd. Cum să-l depistezi pe cel viu ce se ascunde cănd e imposibil de a-l depista pe ce mort ce nu se mişcă. Da dar «operativnicul» are o «galoccă», a fost stabilită o persoană anunţată în căutare ca persoană dispărută fără veste, procentul a crescut…Este ce de raportat.

  50. Alexandru a scris (13 March 2010)

    Vitalie Moisei sigur detine informatie cu privire la cei implicati in macel. Toti politistii poarta raspundere pentru luna aprilie deoarece au admis ca colegii sa bata cu cruzime in oameni. Le-au dat friul liber si instinctul animal a aratat fata, curatati-va rindurile de aceste animale, paraziti si poate veti fi tratati cu respect, cum se cuvine unui politist. Toata lumea stie ce fel de oameni lucreaza in politie si de asta va urasc.

  51. P/u Sergiu a scris (13 March 2010)

    Arata-mi, te rog, in articol, unde ZdG acuza oameni fara a prezenta dovezi. Si, apropo, de ce este invinuit? Ca a participat la retinerea tinerilor? El asta nu neaga! ALte acuzatii? Nu le gasesc. Ma ajuti tu, Sergiu?

  52. p\u Ion a scris (13 March 2010)

    Se vede că cunoşti multe din activităţile MAI, de ce nu lucrezi acolo să contribui personal la crearea unei imagini dorite a politiei (şezînd la televizor e mai uşor să critici, dar spui adevăruri triste). Aş vrea să ştiu cum procedai dacă primeai ordinul care l-au primit acei poliţişti, care cu ajutorul ZdG sunt numiţi călăi. Toţi s-au năpustit ca hienele la prada oferită de ZdG. Aţi uitat însă de sefii acestora si de altii de mai sus. Iar p\u alde «Mihai Românul», probabil sunt unii dintre acei amărâţi care cărau scaune, computere ş.a de prin birourile Parlamentului iar acum sunt fericiţi că nu au fost prinşi. Dacă la prezentarea doar a pozei lui Moisei în ziar şi unor prespupuneri făcute de autorul articolului, acesta (Moisei) a fost nimicit moral prin comentariile unora, fără să respecte prezumpţia nevinovăţiei, e groaznic de închipuit cum procedau aceştia dacă erau ei acei poliştiştii care erau chemaţi la menţinerea ordinii de drept în stradă, având şi ordinul respectiv. Dacă Vă pretindeţi a fi civilizaţi şi sunteţi setoşi de a se face dreptate, «bombardaţi» atunci instanţele respective cu reclamaţiile voastre, nu invocaţi nişte valori necunoscute vouă prin comentarii. Ca «Mihai Românul» să nu obosească să facă presupuneri, sunt fost poliţist şi susţin activitatea onestă a foştilor colegi.

  53. ion a scris (13 March 2010)

    Nu-i de loc uşor să stai la televizor, calculator şi să «Critici».Nu critic pe nimeni din cîte am scris. Am spus lucrurilor pe nume, însă încă odată se dovedeşte marea nostră spaimă de adevăr. Atît timp cît o să trăim în minciună, atăta o să stăm cu mîna întinsă, noi ca noi, dar implicăm şi copii noştri în acest sistem putred de bolnav. Exemplul real e cazul pus în discuţie. De ce ne temem de adevăr? Răspunde-ţi, de ce realitatea este luată ca o critică, ca ceva negativ, i-ar minciuna, atărnarea neconştiinciosă faţă de obligaţiunile de serviciu, incompetenţa este acoperită prin «necesitatea executării ordinilor şefilor». Ca fost poliţist răsfoi-ţi Legia «Cu privire la Poliţie», Codul de Etică şi Deontologie aprobat prin Hotărăre de Guvern, CCA RM, CP şi CPPRM. Acum comentaţi problema abordată, cum se efectuiază reţinerea persoanei care… timp de mai bine de 6 luni nu este identificată, sau această acţiune e de competenţa ZGD? Recunoaşteţi că spun adevăruri triste, dar cu jumate de gură, pe cînd ZDG le spune cu glas tare. Poate o fac că aşa li-i meseria şi poate ne îndeamnă şi pe noi facem ceva de a eşi din mocirla în care ne aflăm, dacă nu v-om dovedi să ieşim noi măcar copii noştri să fie pe un teren curat. Pentru acestă nu trebue să ne fie frică de realitatea ce ne înconjoară. Aşa este şi activitatea de poliţist cu o eficienţă de 30 — 40 procente în rest toată energia şi capacităţile fiind îndreptate la …. procente pe toate direcţiile, INDIFERENT PE CE CALE SE OBŢIN. V-ă interesează cum procedam de primeam ordinile ce le-au primit acei poliţişti? V-ă raportez, CONFORM LEGII. Pe care trebue să o cunoşti, i-ar pentru a o cunoaşte să studiezi. Nimic complicat. Ordinile ce contravin legii nu se EXECUTĂ. Majoritatea cetăţenilor nu cunosc legile însă dau o apreciere corectă organelor de forţă, de ce? Pentru că trăiesc în viaţa reală, pe cînd organele de forţă inclusiv MAI au altă destinaţie… procente, diagrame, cifre. De ce nu recunoaşteţi. Acest sistem demult trebuia demolat şi destinul acestor tineri era cu totul altul. Şi dacă nu se va recunoaşte aşa va fi şi mai departe. MAI «bombardează capul» societăţii cu diagrame şi rapoarte ststistice în care nici D-i nu se clarifică, pe cînd societatea apreciază MAI după alte criterii reale, omeneşti, lipsite de cifre şi culori politice. Astfel se primeşte o distanţare între MAI şi societate, parcă ar fi 2 lumi diferite. Pentru a fi demolat acest sistem este necesar de a selecta tineri oneşti, cinstiţi, devotaţi şi capabil de a schimba acest sistem. Ce e mai important , că pănă cînd în rezultatul unei selectări (inclusiv ăn actualul efectiv) corecte efectuate de persoane competente este real de a redobîndi încrederea şi demnitatea în faţa cetăţenilor. Să ştiţi că cel mai tare aşteaptă această schimbare aceşti tineri, însă le este frică să recunoască, în goana după procente nu conştiintizează ce fac. La unele «popasuri trăgînd o gură de… aer» recunosc acest fapt şi aşteaptă schimbarea mult aşteptată, care din păcate este stopată de SISTEM. De ce nu lucrez acolo şi nu contribui personal? Fiindcă nu corespund parametrilor acestui sistem, caracteristicile tactice şi tehnice sunt altele. De şefii acestor tineri nu am uitat, actuala conducere a uitat şi la moment î-ţi faci impresia că «conlucrează» activ la combaterea fenomenului infracţional, cei dreprt prin aceleaşi metode. Fiind în Postul Mare de la mic la mare să spunem lucrurilor pe faţă şi se va începe schimbarea. Astfel v-om uşura activitatea acestor tineri, inclusiv a copiilor noştri. Pe cei ce încalcă legea nu trebue să-i jelim, dar să le cerem să recunoască conştiintizînd faptele lor şi să fie demni de a răspunde pentru cele săvărşite. Sunteţi de acord?

  54. Stefanita a scris (13 March 2010)

    IMI CER SCUZE, EXISTA MULTI BASARABENI CARE STIU ADEVARUL:
    http://www.youtube.com/watch?v=oxmQKC4ZGGE

    http://www.youtube.com/watch?v=kg-vj22BeLE&feature=related

  55. europa a scris (14 March 2010)

    Daca eu lucram in politie si prindeam persoane pe care le consideram banuite in ceva iar colegii mei faceau abuz in serviciu si-i torturau, eu eram obligat sa fac un raport in scris pe numele sefilor. Ceream sa se ee masuri pentru a fi stopate faradelegile. Tiranii te-au folosit pentru a tortura adeptii Dreptei. Acei care pun bazele concurentei politice si economice in tara , o valoare care a facut progres in lumea libera. Ca politist esti obligat sa faci acest lucru si acum. Daca tu ai curaj si demnitate o faci si acum. De ce copii nostri trebue sa sufere ca colegii tai sunt violenti, ori seful tau a pus banii mai presus ca viata unui copil. Acum se decide ori esti cu poporul ori cu extrema stinga care a transformat Moldova in cel mai sarac stat. Persoanele care au curajul la asa ceva, poporul ii apreciaza si-i avanseaza ca eroi. Fricosii sunt considerat ca tradatori. Poporul trebue valorizat mai sus ca orice sef.

  56. stamat a scris (14 March 2010)

    Asa «operativnik» poate prinde numai batrane de 75 ani, care cresc canepa in spatele case-i,si sa-i bage la 3 ani inchisoare, si sa prinda copii, care protesteaza contra sistemului corupt, dictatorial si comunist. Sa fii blestemat, Vitalie Moisei !

  57. p\u Ion a scris (14 March 2010)

    Sunt de acord, dar sunteţi de acord că în timpul evenimentelor din aprilie, mulţi, chiar foarte mulţi poliţişti şi nu doar dintre acei tineri, erau gata să nu îndeplinească ordinele, dar nu s-au hotărât din cauza lipsei unei «scântei» între dânşii?

  58. europa a scris (14 March 2010)

    Papuc a mintit foarte bine politia cea corecta. A adus adeptii procomunisti( criminali care au aplicat forta)) in primele linii pentru a ridica o ura la politisti contra anticomunistilor. Politia de rind a nimirit in capcana sefilor procomunisti, a acceptat torturarea pentru a introduce frica in popor. Scopul principar al tiranului VORonin. Noi n-avem ce pierde decit lanturile comuniste. Nu inzadar comunistii ne considera de caini(fosti lupi), care pentru o bucatica de piina noi ne-am vindut libertatea iar ca multumire ne-au cadonat lanturi. Vom fi lipi si foarte agresivi cu extrema stiga. Extrema Dreapta va fi fondata ca o vointa politica a poporului. Tiranule Vor pazeste-te!!!

  59. Esand a scris (14 March 2010)

    Acum se formmeaza un precedent cihd v aveni vremea ca politia sa stopeze vreo noua revolya nici nu se vor apropia de cei revoltati si atunci va da busna in cladirea guvernului parlamentuliui si vor face ordine politia va fi buna nu va opri co forta pe bineni ei ce spuneti va fi normal

  60. ion a scris (15 March 2010)

    Credcă cunoaşteţi, că asemenea «scîntei» au existat tot timpul în rîndurile MAI, însă au fost eliminaţi din «joc» aplicînd cele mai josnice metode. Au fost eliminaţi din acest joc murdar de către acest sistem bine «clădit» şi condus de către Papuc şi cel mai mare «operativnic» Zubic, ÎNSĂ CE E MAI CURIOS, CĂ ACEST PROCES «SCÎRBOS» A FOST ÎNDEPLINIT DE CĂTRE MAJORITATEA DIN ACTUALA CONDUCERE CE DUPĂ 4 SEPTEMBRIE 2009 AU ARUNCAT SECERA ŞI CIOCANUL «ZMULGÎND» DIN BRAŢELE APROPIATULUI TRICOLORUL, ASTFEL CONTINUÎNDU-ŞI ACTIVITATEA SPRE NOI STELE ŞI «DECORAŢII» (lingînd f….l cuiva sperănd că i se va şterge trecutul). Întregul aparat de «operativnici», de la mic la mare, de la Naslavcea la Girgiuleşti ultimii 2-3 ani se ocupau cu «turnatul» şi acumularea materialelor «compromiţătoare». În majoritatea cazurilor ducîndui de nas inclusiv şi pe «Mareşalul Zubic». Sarcina principală a tuturor începînd de la misiuni speciale şi terminînd cu cel mai mic şofer «operativnic» a fost de a … hotărî soarta ţării pe următorii 4 ani, cu părere de rău mulţi datorită intelectului nici la ziua de astăzi nu conştiintizează cu ce sau ocupat. Şi în această luptă poporul «luat prin suprindere» a cîştigat în faţa unui sistem bine înarmat, parcă şi organizat la prima vedere, în realitate putred.În că odată se dovedeşte lipsa de profesionalism (cazurile Roşca — Urecheanu, cazul Cubreacov, Copiimulţi, Carmez şi multe alte cazuri de care cetăţenii nu ştiu însă au fost «plămădite» de marele strateg Zubic ce a făcut «stagiunea » prin 1996- 1998 la Ţurcan). Apare o întrebare, de ce în toate cazurile puse în discuţie pănă la moment în rolurile principale apar «operativnicii», unde au fost forţele sarcina cărora ţine la direct de MENŢINEREA ORDINII PUBLICE, ce dispun de metode speciale? Sau sunt mai puţini viteji ca «operativnicii», nu aşa de «blatnîe» ce permanent sunt «printre traficanţi, infractori periculoşi…». Poate de aceia în toate punctele maximale în diagramele MAI despre rezultatele obţinute stau «operativnicii», în realitate nu sunt în stare de a face un pas la un dialog deschis cu cetăţenii pentru cunoaşterea situaţiei operative, pe care nimeni … nu o tăinuieşte.
    Personal cunosc mulţi colaboratori de poliţie ce sunt demni şi respectaţi de cetăţeni, însă cu părere de rău necătînd că sunt o bună majoritate, rămîn a fi ca «ciori albe» în acest sistem pe care nimeni nu vrea, mai corect nu pot să-l demoleze.
    P/u ESAND. Cu părere de rău D-stră vedeţi numai două culor ale curcubeului. D-stră vedeţi poliâţia din 2 aspecte «a activa şi nu a activa». Nu este corect. Poliţia nu este o ciată dezordonată de cetăţeni, dar este un ORGAN ARMAT cu sarcini, drepturi şi obligaţiuni concrete. În orişice anotimp, în orişice situaţie fiecare colaborator are sarcină şi teritoriu administrativ concret de activitate. Poliţia nu poate să fie «bună sau rea, să activeze sau să nu activeze», nu sunt întro joacă sau la prăşit porumb. Poliţia în orişice timp este obligată să activeze respectănd cu stricteţe cerinţele actelor normative ce reglamentează activitatea fiecărui colaborator începănd de la cursantul primuli ani de Coligiul de Poliţie şi terminînd cu Papuc.

  61. pentru ion a scris (15 March 2010)

    doamne fereste de vre-o dezordine in masa, te-as vedea in locul lor, eu cred ca la moment de se intimpla asemenea dezordini, totul va altfel, si apoi veti vedea, DOAMNE fereste

  62. ion a scris (15 March 2010)

    Dezordinea este în rîndul participanţilor, dar nu şi în rîndul celor ce au menirea de a restabili liniştea şi ordinea. În caz contrar se perde controlul asupra situaţiei, o situaţie necontrolată duce la… ceia ce am avut (haos). În orişice acţiune trebue să mizăm pe ajutorul Domnului, însă fiecare participant la restabilirea ordinii trebue să cunoască ce, unde şi cînd trebue să întreprindă pentru a atinge scopul. Baza teoretică este, trebuieşte studiată şi aplicată. «Operativnicii» au drept sarcină de a prognoza acţiunile ce urmează de a se derula respectiv pentru a implica forţele capabile de a menţine ordinea publică în orişice situaţie… şi atragerea la răspundere a celor vinovaţi de cele întîmplate, FĂRĂ A IGNORA CERINŢELE LEGII. Altfel nici cum nu poate să fie, MAI nu este o organizaţie obştească, nu pot să existe mai multe feluri, decît unul, orice acţiune trebue să fie LEGALĂ, acest punct şi face deosebire între poliţist şi cetăţean civil. În caz contrar dispare deosebirea între cei ce provoacă dezordinea şi cei ce o restabilesc (ca în cazul dat). În cazul evenimentelor trecute acţiunile forţelor implicate la menţinerea ordinii publice premeditat nu au fost coordonate şi dirijate de nimeni. Responsabilii forţelor de ordine aveau alte misiuni mai importante, organizarea arborării drapelelor, incendierele şi devastarea birourilor din clădiri, dar principala sarcină a fost «DE A PUNE TEMELIA UNEI URI ŞI DUŞMĂNII ÎNTRE PĂTURA CEA SĂNĂTOASĂ A REPREZENTANŢILOR STRUCTURILOR DE FORŢĂ ŞI POPOR» obţinînd un cîştig temporar … consider.

  63. eat this a scris (15 March 2010)

    http://www.google.md/search?hl=ru&source=hp&q=levinte+iurie&btnG=%D0%9F%D0%BE%D0%B8%D1%81%D0%BA+%D0%B2+Google&lr=&aq=f&aqi=&aql=&oq=

  64. Mihai Românul a scris (15 March 2010)

    Vă rog să urmăriţi filmările care au circulat după 7 aprilie în legătură cu acele evenimente.

    Începând de pe 7 aprilie am urmărit o mulţime de materiale, chiar şi făcăturile produse de Starîş şi PCRM.

    Într-unul din acele materiale l-am văzut şi pe derbedeul de Vitalie Moisei în acţiune. Nu doar fotografiat, dar filmat în acţiune cu detaliile de rigoare.

    Văd că un «fost poliţist» îţi dă cu părerea vis-a-vis de mine. Aş vrea să-l liniştesc asigurându-l că sunt din Râmnicu Vâlcea, Judeţul Vâlcea, România şi că până acum nu am vizitat Basarabia, deşi mi-am dorit acest lucru.

    Momentan sunt foarte prins cu munca. Dar îl asigur că nu e departe ceasul când am să ajung la Chişinău să ciocnesc un pahar de Şampanie în cinstea reUnirii.

    Urmăresc evenimentele din Basarabia începând cu 7 aprilie 2009 pentru că iubesc românii basarabeni şi din istorie ştiu câte au avut de pătimit.

    Viaţa bate filmul! Adevărul este cu mult mai dur decât orice cronică.

    Diavolii comunişti au făcut prăpăd în acea provincie românească.

    Am văzut cu lux de amănunte cum erau săltaţi oamenii pe străzi. În timp ce la TV Moldova1 (unde probabil că se uita acel «fost poliţist» care îşi dădea cu părerea despre mine) se difuza balet, sau muzică clasică, pe canalele TV din România eram toţi cu sufletul la gură legat de ceea ce se petrecea acolo.

    Ruşine să vă fie celor care aţi batjocorit proprii cetăţeni!

  65. Mihai Românul a scris (15 March 2010)

    Ştefăniţă, îţi mulţumesc pentru filmuleţe.

    Pe primul îl văzusem cu câteva luni în urmă.

    Pe cel de-al doilea nu-l văzusem, dar mi se pare extraordinar!

    Ar trebui ca în fiecare casă să existe astfel de pilde pentru deşteptarea celor rătăciţi.

    Cât mai au de gând să rămână la coada Europei şi bătaia de joc a ocupantului?!

  66. privat a scris (16 March 2010)

    pentru «Mihai Românul». Chiar dacă prin mesajele tale te pretinzi a fi foarte deştept, totuşi constat că ai o gândire îngustă. Să-ţi spun de de ce? Eşti atât de orbit de dorinţa reunirii, că-l faci cu «ou şi oţet» pe Moisei, fără să ştii şi alte aspecte în afară de cele prezentate de presă. Nu eşti acord că ar trebui să i se respecte dreptul la prezumţia de nevinovăţie CHIAR ŞI LUI MOISEI şi alţii ca dânsul (recunosc că sună prea stupid, de parcă s-ar vorbi de un Cictailo, dar la mintea celor ca «Mihai Românul» doar aşa se poate ajunge). Pentru a apropia «clipa în care o să ciocneşti paharul cu şampanie» mult râvnit, ai face mai bine dacă la tine acolo, în Râmnicu Vâlcea şi în tot restul ţării, înfumuraţii care-i consideră pe basarabeni inferiori lor, să-şi schimbe părerea. Sunt sigur că cei Chişinău sunt capabili să se clarifice cu alde Moisei, fără «intervenţii» populiste de ale unui diletant ca «Mihai Românul»

  67. privat a scris (16 March 2010)

    pentru «Mihai Românul». rectific: nu «Cictailo», dar Cicatilo (criminal în serie)

  68. Mihai Românul a scris (16 March 2010)

    Dragă «privat», trecând peste faptul că semnezi ca un «ilegalist» cu acel «privat», într-adevăr ceea ce spui tu «sună stupid», după cum singur ai recunoscut.

    Înţeleg că eşti frustrat, că suferi de un complex de inferioritate vis-a-vis de români. Unde m-am pretins eu măi «privat» dragă drept fiind «foarte deştept»?! Dacă asta este părerea ta despre mine, îţi mulţumesc. Dar nicăieri nu am pretins aşa ceva. Ar fi fost la fel de penibil ca mesajul tău.

    În ceea ce priveşte „înfumuraţii» la care faci referire, eu unul nu am cunoscut nici unul până acum, dar ştiu că există fel de fel de oameni, deci admit că sunt şi „înfumuraţi». La fel cum la voi sunt o mulţime de ameţiţi, de induşi în eroare de ideologia criminal-comunistă, care ne cred pe noi românii dracul pe pămând. Maldavanii, duşmani ai românilor şi ai basarabenilor autentici. Spre deosebire de tine, eu nu am nimic personal cu «maldavanii», nu le răspund cu aceeaşi monedă, ba chiar îi compătimesc. Ce poate fi mai tragic decât să nu ştii cine eşti şi încotro să te-ndrepţi?! Cine îţi este frate şi cine îţi e duşman cu adevărat?

    Revenind la Moisei, dacă ai fi citit ceea ce am spus nu am nimic personal cu individul. Am ce am cu el şi cu colegii pe care i-am văzut în materiale video «săltând» oameni din stradă (încălcându-le drepturile, ca nişte delincvenţi de drept comun). În afara acelor abateri pe care le-am văzut cu ochii mei şi a rezultatelor «muncii» lui Moisei şi compania (traumele fizice şi psihice suferite de tineri şi nu numai tineri, vezi cazul preotului Johnattan Jerusalayem Netanyahu) nu am nimic de reproşat acestor «apărători ai Legii».

    În ceea ce priveşte prezumpţia de vinovăţie, te-aş ruga să nu fii parşiv. Sunt un om liber şi am dreptul să cred şi să spun ceea ce cred. Pe baza filmărilor pe care le-am văzut, şi a desfăşurării evenimentelor am toate consider că indivizi de tipul lui Moisei, Valeriu Gurbulea şi Vladimir Botnari se fac vinovaţi de crimă împotriva propriilor cetăţeni. Bine-înţeles, ultimul cuvânt îi aparţine Justiţiei.

    Te-ai cam încurcat în ştiinţă cu «Cictailo», măi «Chikatilo„ dragă. Pardon, «privat» dragă!

  69. Anca a scris (16 March 2010)

    Vreau sa va aduc la cunostinta, ca pe Vitalii il cunosc foarte bine, a fost si este un baiat capabil, stimator, onest. Nu este el de vina de ceia ce s-a intimplat pe data de 7-8 aprilie 2009, ci de vina este Voronin si Papuc ca ei au dat asa ordin si anume pe ei trebuie de tras la raspundere. Ma refer la ceia ce este scris mai sus de el nu este adevarat.Acolo au fost sute de politisti. Sunt de acord cu Tatiana si sunt impotriva luiMihai Romanul. Eu nu scriu la rugamintea nimanui.

  70. Mara a scris (16 March 2010)

    pentru «seriosi»,càt si p.sergiu:da nu te mai ineci in greata ta? và agàtati de zdg? nu và place? atunci de ce và holbati aici? và luati «pravda»,v-o lipiti de pardon si và multumiti.referitor la articol:acum vinovati nu se gàsesc,toti erau mielusei in piatà pe 7 aprilie,lumea s-a mutilat singurà.atunci erau eroi,acum sunt boi gen v.m.,dacà nelegiuirile nu-ti apartin,faci un pas inainte si dai pe fatà cine erau netrebnicii,iar tu ii acoperi si esti pàrtas,nu esti mai breaz.te duci la ministru si-i spui:eu nu vreau sà fac parte din musor sustinut de toti gunoierii care mà inconjoarà,eu sunt om cinstit,dar nu ameninti reporterul in direct,pentru cà và considerati buricul pàmàntului,de fapt sunteti agramati(o diplomà nu intotdeauna inseamnà carte,stim noi cum se ia),sarlatani,spàgari,sergenti DOSKIN,galosi infundati cu noroi,creier de 200g inloc de 1400g.cine simte cà nu-i apartin calificativele,n-are de ce se supàra.cànd e atacatà categoria mea,dacà nu-s vinovatà,nu mà supàr si nu ascund ticàlosii ca sà nu fiu tratatà in maniera asta ,cel putin,pe viitor.politia e putredà si trebuie schimbatà din ràdàcinà,sunt indivizi incapabili de a administra situatia.trebuie atestatà,mai intài de toate,la eticà,educatie,culturà,maniere,sà nu incurce meseria cu pàscutul oilor.fiecare trebuie sà-si stie locul si sà-l ocupe numai dacà il merità.atunci nu se vor intersecta pentru nimeni 2 stràzi paralele.si v.m.e cu degetele in borcan,asa cà nu are dreptul sà invete pe altii cum sà tràiascà,sà-si ia «kuliokul» si la coada vacii.

  71. Costantin a scris (16 March 2010)

    Draga Anca daca imi spune mie vecinul tau sa te jefuesc, iar eu o fac, atunci cine va fi vinovat ? eu ori cel ce ma trimis?
    Dupa cele scrise de tine eu nu am nici o vina, pentru ca avand frica de vecin am facut-o…..
    Ce zici iti convin logica???????????

  72. Mihai Românul a scris (16 March 2010)

    Sunt în asentimentul Marei şi al lui Constantin!

    Anca dragă, judecata pe care o emiţi nu stă deloc în picioare.

    Eu nu spun că băiatul ăsta, Vitalie Moisei este singurul sau cel mai mare vinovat!

    Deschide ochii şi urechile şi realizează acest lucru!

    Evident că vinovaţii principali sunt alţii, sunt cei care au dat ordine şi cei care au organizat diversiunea.

    Dar personajul Vitalie Moisei, ca şi ceilalţi indivizi care au «săltat» oameni de pe stradă au şi ei partea lor de vină. Au încălcat drepturile fundamentale ale oamenilor la libertate, la demnitate, la un proces echitabil.

    Nu poţi să iei pe cineva «cu japca» de pe stradă! Asta se numeşte răpire şi se pedepseşte de Lege.

    Băieţii ăştia erau în civil să săltau oameni nevinovaţi de pe stradă.

    Aceşti «poliţişti» trebuiesc judecaţi şi dacă sunt găsiţi vinovaţi (cum eu unul consider) trebuiesc pedepsiţi ca exemplu pentru colegii lor.

    Nu poţi să-i laşi în pace, ca data viitoare să facă la fel. Au încălcat Legea? Să răspundă!

    Hai să-ţi dau un exemplu personal. În toamna lui 2007 am mers la Londra cu Loganul meu. După 2 zile de mers cu maşina am ajuns la destinaţie, dar obosit cum eram, nu am remarcat un indicator de staţionare interzisă.

    Nu l-am observat din 2 motive. Pe de o parte eram foarte obosit, pe de alta indicatorul era foarte mic, cu un diametru de circa 15 cm, în vreme ce în România sunt de vreo 3-4 ori mai mari.

    A doua zi dimineaţa am găsit o amendă în geam. Era vorba de 100 de lire, iar dacă plăteam în 15 zile mă costa jumătate, adică 50 de lire.

    Am mers imediat la adresa emitentului amenzii şi am cerut o audienţă. În audienţă am explicat evenimentul şi am rugat să mi se dea un avertisment pentru că nu a fost un act intenţionat (nu am observat indicatorul, nici dungile galbene nu am ştiut cum să le interpretez).

    Mi s-a răspuns aşa:

    «Nu o să te iertăm de amendă! În felul acesta vei ţine minte toată viaţa ta această regulă!».

    Vă mărturisesc faptul că mi-a plăcut foarte mult replica şi am plătit imediat cei 50 de lire.

    Puteam să nu plătesc pentru că oricum nu există o bază de date pusă la punct în privinţa amenzilor date în alte state UE, dar am apreciat atât de mult răspunsul dat de ofiţer, încât am hotârât să mă conformez.

    Cam aşa şi cu Vitalie Moisei şi compania. Dacă ar fi bărbat şi-ar da singur demisia. Nu ar mai trebui să ne răcim noi gura aici.

  73. europa a scris (16 March 2010)

    Hitler niciun om n-a omorit, VoronIN, StalIN si LenIN tot. Pionii fac totul, toata presa striga in acea perioada ca poporul este retinut, torturat si omorit. Tot poporul are dreptul la prezumtia de nevinovatie (de ce l-ati retinut, l-ati torturat si i-ati omorit?). De ce nu contrebuiti la descoperirea adevarului? Azi sinteti complice in falsificarea adevarului din 7 aprilie 2009.

  74. europa a scris (16 March 2010)

    Daca vreti ca tot poporul sa va creada, mintiti cit mai tare. Acesta a fost mesajul lui Hitler. Daca Voronin, Papuc si Resetnicov v-au mintit, atunci demonstrati-ne iar Justitia ii va sanctiona conform legii.

  75. Silvera a scris (16 March 2010)

    Degeaba vorbim de «cultura» politistilor, cand respectivii isi bat joc de un baiat bolnav psihic.
    «Politia desteapta din Ialoveni»
    http://www.youtube.com/watch?v=-7Lqi37keIo&feature=related

  76. europa a scris (17 March 2010)

    Pavlicenco a introdus cenzura pe situl ei. PNL critica mai multe partide dar nu accepta sa fie criticat si el. Va rog sa-i cereti sa anuleze cenzura de pe situl ei. Eu n-am acces la PNL. Jos cenzura! Va multumesc anticipat.

  77. CS a scris (17 March 2010)

    Trebuie turnat niste acid pe masina, dat foc eventual, sa simta … ce insemna sa stai sub teroare. Asa cum au au stat elevii si tinerii care au luptat pt libertate si pt caderea mafiotilor comuisti. Jos cu putorile sovietice din Basarabia Romaneasca!!!

  78. Mihai a scris (17 March 2010)

    Bravo Ziarului de Garda,faceti lucrul procuraturii,sper sa nu rame nepedepsiti acei care au maltratat protestarii.

    Poate dati de politistii care au fost «martori»pe 7 aprilie langa magazinul Gemenii atunci cand il bateau niste necunoscuti pe nepotul scriitorului Valeriu Matei.Stiu ca scria undeva ca dintr-o masina cu numere de Ucraina au coborat niste tipi si au inceput sa-l bata pe nepotul lui.De fata era o masina a politiei cu politisti care priveau pasiv tot ce se intampla. Valeriu Matei a strigat la ei ca sa-i ajute,dar ei au refuzat si au plecat pe str.Puskin la vale.Mai tarziu,peste cateva luni am vazut masina aceea in fata comisariatului de politie a sectorului Centru ,am aflat numai numele uni politist,cel care era dupa volan,ii spune Bors Serghei ,pe restul poate ii aflat voi.

  79. Politist pentru Europa si ceilalti a scris (18 March 2010)

    «Europa» daca crezi ca a lucra in politie e atit de usor si de bine, atunci vreau sa va spun ca in politie sunt foarte multe locuri vacante. De ce nu veniti voi sa faceti dreptate. Sincer va spun — sunt si am fost anticomunist, l-am urit pe Voronin si Papuc ca pe cei mai mari dusmani, insa urasc si pesoane de genul lui «Europa», care generalizeaza si nu vor sa-si schimbe parerea. Pacat, asta parca m-ar face sa ma uit la asa fel de persoane ca la cineva din tabara adversa. Ma faci sa te resping desi nu as vrea acest lucru. Pentru a fi pace si armonie cred ca e nevoie de stima reciproca.

  80. europa a scris (18 March 2010)

    Pentru «Politist pentru Europa si ceilalti» da de ce crezi ca a fonda concurenta politica intr-un stat comunist este usor. Acest regim mi-a deschis dosar penal politic si am fost nevoit sa emigrez. Domiciliu tau a fost perchezitionat de regimul comunist? Nu! Familia, casa mea da! Daca nu generalizam atunci un pion este vinovat, un politist, un judecator, un politician, un adept al dreptei si a.m.d. Generalizarea ne ajuta sa-l gasim pe vinovatul principal care dupa mine este tiranul Voronin. Clanul care ne-a furat tara, care continue sa faca experiente comuniste in cel mai sarac stat din Europa. Clanul care a contribuit sa formùeze o Justitie falsa in RM. Numai cand Justitia este falsa ard edificiile statului. Tiranul care te-a pus si pe tine intr-o situatie incomoda. Numai impreuna luptind putem salva tara!!!

  81. Costantin a scris (18 March 2010)

    Intradevar este greu de lucrat , si multi profesonisti au plecat si vor mai pleaca.Cata prostie si lucru intraiurea, ca daca sa stai sa analizezi atunci GARCEA se odihneste. MAI are nevoie de o reforma substantiala, daca nu, atunci chiar si ridicarea salariilor nu va ameliora nimic.

  82. europa a scris (18 March 2010)

    Zubco trimite dosare penale in instante numai contra pionilor vinovate dar vinovatii adevarati si principali cum sunt Voronin, Papuc, Resetnicov si Gorbulea se fac neobservati. Teatrul comunist continue, se vede ca experimentele comuniste vor fi stopate numai de Extrema Dreapta. Fondarea Extremei Drepte este o necesitate inevitabila in Moldova.

  83. ion a scris (18 March 2010)

    P/u «Poliţist pentru Europa şi…». Nu e de loc uşoară activitatea unui adevărat poliţist, care spre binele nostru mai sunt în rîndurile MAI. Mai greu de activat este pentru cei ce conştiintizează cu ce se ocupă şi ca rezultat viaţa devine un coşmar. Devine coşmar că sistemul te impune să te ocupi nu cu ceia ce… se cere. Am înţeles că încă activaţi, sănătate şi muliţi ani, succese acum cînd a-ţi scăpat de Voronin şi Papuc. Generalizăm şi comentăm cazurile că nu suntem indiferenţi de cele ce se întămplă zi de zi. Dar V-ă întreb, uşor V-ă schimbaţi părerea cînd acest sistem mîrşav şi murdar folosind cele mai murdare metode înpotriva membrilor familiei, prietenilor, colegilor, celor ce te înconjoară, cerîndu-ţi să pleci lăsînd baltă tot ceia ce ai făcut o viaţă, dar principalul te desparte de acei scumpi colegi cu care de multe ori ţi-au fost unii din cei mai apropiaţi. Motivul fiind unul «Poate acţiona negativ asupra electoratului PCRM» şi punctum. Ştii oare cîţi au fost nevoiţi să plece, principalul…CUM AU PLECAT? Cum ai proceda cînd eşti silit să pleci din «casa» unde ai locuit o viaţă lăsînd în casă nişte trecători nenorociţi ce au avut o singură sarcină «de a organza şi de a asigura cîştigul PCRM LA ALEGERI». Şi spre marea noastră mirare în majoritatea cazurilor î-şi continue activitatea, numai că peste noapte şi-au schimbat şi … viziunile politice. Cum va-ţi schimba D-stră părerea în cazul cînd veniţi diminiaţa la serviciu şi sunteţi anunţat că nu mai activaţi, sunteţi pensionat de …10-15 zile în urmă. Serviciile operative raportau «nu a fost deconectat curentul la întîlnirea lui Chirtoacă, nu au fost stopate rutierele cu susţinătorii lui Filat…». Dar raportau tot «colegii» care spre marea noastră uimire astăzi au aruncat secera şi ciocanul şi au devenit… democraţi, nicidecum POLIŢIŞTI. Astfel au fost siliţi să plece, demişi din funcţii (aplicînd cele mai mîrşave metode) cei ce respectau şi promovau respectarea LEGII. Aceste metode au fost aplicate pe parcursul a 8 ani de guvernare comunistă şi cu părere de rău nu prezintă nici un interes pentru noua guvernare (guvernarea nouă — cadrele sunt vechi). Şi aşa va fi pănă cînd la conducerea ministerului nu v-or fi promovaţi tineri profesionişti, energici, apţi de a face o schimbare totală în acest sistem putred şi minciunos. Cel mai tare această schimbare este aşteptată de efectivul sănătos poliţienesc, dar … şi de întrega societate.

  84. Costantin a scris (18 March 2010)

    Ma tem ca acei tineri profesionisti,energici si apti, sunt fostii abiturienti,si astazi mari «operativnici», care pentru a fi inmatriculati la Academia de Politie au achitat taxe de la trei la cinci mii euro.Atunci sa vedeti voi justitie in R.Moldova.

  85. ion a scris (18 March 2010)

    Constache! Nu m-am referit la acel contingent ce de bucurie că au absolvit Academia au uitat… alfabetul. Fii de acord că există generaţia lui Nagacevschi, mai încoace Tănase şi muliţi alţii ce printre primii au făcut studiilela drept inclusiv în Romănia, astfel văzînd «lumea» sub alt ungi.

  86. Art a scris (23 March 2010)

    Il sustin pe Vitalie pentru faptul ca a avut curajul sa ia atitudine si sa nu sa se ascunda cum o fac multi alti politisti. Da, il cunosc personal, si il cunosc de un baiat bun si destept. Faptul ca li s-a ordonat sa faca retinerile, era si de asteptat. In seara de 7 aprilie am vazut cu ochii mei cu o multime de huligani isi faceau de cap. Trebuie sa recunoastem, ca au fost o multime de participanti care au avut cu totul si cu totul alta intentie in clipele celea. Pentru Vitalie: Fruntea sus! si demonstreaza prin fapte ca esti cela care te stim.

  87. Anca a scris (23 March 2010)

    Pentru Art si Politist aveti dreptate si sunt de acord cu voi!!!!!!!!

  88. salvati omenia a scris (24 March 2010)

    Mihai Românul este personajul care nu prea are ce face, care nu are o ocupatie bine definitivata, care nu da ceva folositor in contul societatii sau de care ar putea sa se serveasca mebrii acesteia. este asemanator trintorului (bondar) din roiul de albine care minica doar si bizie (face galagie)fara nici un rost, sau ca o musca care se invirte in jurul unui …. si la fel face multa galagie.
    Carei rostul la ceia ce ai scris pina acum.
    De justitie are cine se ocupe. Ceilalti, ca simpli cetateni ar trebui sa aduca dovezi sau sa enunte cazuri despre care cunosc sau care au fost implicati la modul personal nu despre care au auzit de la x. y. z. cum o face subiectul Mihai Românul.

  89. Mihai Românul a scris (24 March 2010)

    M-a amuzat foarte tare comentariul tău! În timp ce scriu aici râd cu gura până la urechi de frustrarea ta.

    Dar ştii ce e mai amuzant?

    Tu cred că nu câştigi într-un an câte taxe plătesc eu Statului Român în fiecare lună. Spre deosebire de tine care văd că eşti foarte ofuscat, eu am o activitate privată, o firmă, şi produc.

    Văd că eşti foarte afectat de ceea ce am spus mai sus.

    Vestea proastă pentru tine e că voi continua să spun lucrurilor pe nume, oridecâteori va fi nevoie şi o voi putea face (voi găsii timp liber pentru asta).

    Salutări şi las-o mai moale. Nu pune la suflet că e păcat de tine.

  90. europa a scris (24 March 2010)

    Vitalie este un mare las, pentru ca a retinut persoane pe care le banuea in ceva. Colegii lui i-au torturat fara judecata la comanda tiranului Voronin. Azi il face pe acel care nimic n-a vazut, nimic nu stie. Te gresesti totul este inregistrat si totul va fi sanctionat dupa lege. Justitia comunista va fi distrusa de popor. Procuratura chiar crede ca poporul este prost. Teatrul «Lovitura de stat?» scrisa de Voronin se joaca prost de noi actori. Repet poporul nu-i prost si actorii vor raspunde penal pentru complice in retinere, torturare si omor.

  91. Getta a scris (25 March 2010)

    pentru Mihai romanul
    re rog nu reactiona la aberatiile lor. chiar nu iti dai seama ca eroii articolelor respective musca. sa stii ca doctor evil este insasi dorin popovici

  92. Mihai Românul a scris (25 March 2010)

    Ce se mai aude cu miliţianul Vitalie Moisei? Tot la Poliţie? De o parte, sau de alta a Baricadei? Adică, e încă poliţist, sau arestat?

    Getta, ai dreptate draga mea. Vroiam numai să nu-i permit să se «victimizeze» pentru că nu e cazul.

    Am să-i mai dau un singur răspuns şi cu asta basta.

  93. XYZ a scris (25 March 2010)

    munceste in continuare, l-am vazut… muncind. se pare ca guvernarea noua nu se poate lipsi de alde Moisei.

  94. Andrei a scris (27 March 2010)

    Fiecare om raspunde de greselele lui sau mai devreme sau mai tirziu, daca te ameninta cineva cu omoruri aduti aminte ce ai facut si cereti ertare de la ei daca nu terpeste pina cind XXXXXX si nu te teme

  95. omul a scris (27 April 2010)

    Fratilor unii politisti stiu prea bine cine a torturat poporul. Pentru ca ei(politistii) tac, tot ei vor suferi de pe urma calailor clanului, care vor sa-i lichideze pe acesti martori-politisti. Ei nu vor sa aiba martori vii. Politistii trebuie urgent sa se uneasca si sa-i separe pe calaii din politie. Cum dispar in Cecenia acei ceceni care lupta de partea FR, tot asa vor disparea politistii care au slujit clanului Voronin. Acum ori niciodata vom trai liberi?

  96. Dumitru a scris (14 May 2010)

    Stimati oameni de buna credinta, dar nu va pare ca mutrisoara asta de «operativnic» si mutrisoarele celor ce provocau masele la 7 aprilie sunt foarte asemanatoare? (in sens ca au foarte multe trasaturi comune) Stau si ma uit si la acesta si la ceilalti si ma gindesc — poate nici provocatorii ceia nu sunt vinoveti — poate si ei sunt niste «operativnici» care au primit ordine si le-au executat perfect si acuma procuratura ii cauta pentru a le inmina medalii si multumiri pentru serviciu impecabil? Ce ziceti? Este un graunte de logica aici?

Comentează: