(doc) Ce a răspuns TRM la solicitarea lui Sandu și Năstase a primi timp de emisie?

Televiziunea publică  a venit cu un răspuns la solicitarea opoziției extraparlamentare reprezentate de PAS și PPDA de a primi timp de emisie în fiecare săptămână. 

 „În R. Moldova sunt înregistrate oficial 45 de partide politice, fiecare cu propria  viziune și activitate. Instituția noastră este deschisă spre dialog cu fiecare dintre aceste partide. (…)  Vă asigurăm că activitatea partidelor pe care le conduceți va fi reflectată și în continuare obiectiv și echidistant în buletinele de știri și emisiunile de  dezbateri, în strictă conformitate cu prevederile legale și fără nicio discriminare”, se spune în răspunsul TRM.

Totodată, entitatea a subliniat că va organiza curând o întâlnire cu lideri și reprezentanți ai partidelor pentru a stabili modalități viitoare de conlucrare.

Pe 17 septembrie, protestatari în frunte cu Maia Sandu și Andrei Năstase au solicitat conducerii TRM să ofere opoziției câte o oră de emisie în fiecare săptămână. Conducerea postului național a ignorat însă cerințele protestatarilor, iar ultimii au decis să ofere ultimatum până vineri, 22 septembrie.

Ulterior, TRM a lansat un Apel în care se spune că echipa postului public de televiziune ar fi fost ținta unor acuzații nefondate. Azi, Sandu și Năstase au chemat oamenii la un protest pe 1 octombrie.


Preluarea textelor de pe pagina www.zdg.md se realizează în limita maximă de 500 de semne. În mod obligatoriu, în cazul paginilor web (portaluri, agentii, instituţii media sau bloguri) trebuie indicat şi linkul direct la articolul preluat din www.zdg.md Instituţiile de presa care preiau articole sau imagini pentru emisiuni TV sau radio, vor cita sursa, iar ediţiile tipărite vor indica sursa şi autorul informaţiei. Preluarea integrală se poate realiza doar în condiţiile unui acord prealabil cu redacţia.

Comentariile Dvs. la articolele de pe www.zdg.md sunt apreciate, dacă sunt exprimate într-un limbaj decent. Ne rezervăm dreptul să nu publicăm sau să ștergem mesajele care aduc ofense și injurii celorlalți vizitatori, care incită la ură de rasă, religie și sex.

2 comentarii

  1. COTINUĂ SURPRIZELE PE TVR MOLDOVA

    Azi 9/23/2017 la jurnalul de la ora 18.00, chiar la început în timp ce pe
    ecran scria cu majuscule “IGOR DODON LA NOUĂ LUNI” clasul dictorului, glas
    de bărbat, anunță “IGOR DODON LA UN AN”. După voce era Vasile Munteanu.
    Ce-i cu tine, măi Vasilică? Dacă zilele trecute colega ta Dorina Gherganov
    dovedea că nu cunoaște sensul cuvântului “a pica” în limba română, atunci
    în cazul tău avem de-a face cu o greșeală mecanică. Dacă nu vă puteți
    concentra, nici măcar pe jumătate de oră, cât durează telejurnalul, cui
    dracu-i mai trebuiți voi acolo!
    LĂSAȘI_O LA TELEJURNAL PE STELA DĂNILĂ SINGURĂ, IAR VOI DORMIȚI ÎN
    CONTINUARE, SOMNOROȘILOR!

  2. ciubuc ion

    La 45 de partide e greu sa le prinda pe toate,dar trebuie facuta o impartire a duratei de timp data fiecarui partid,iar aici este nevoie de o lege clara,ca nu se poate ca toti sa aiba acelasi timp,sau unii sa aiba mult si altii deloc ca acum,,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *