Principală  —  Advertoriale   —   Kaufland Moldova obține 7 distincții…

Kaufland Moldova obține 7 distincții de top în cadrul concursului „Marca Comercială a Anului 2022”

Activitatea Kaufland în Republica Moldova a început din 2016, iar primele magazine au fost deschise în 2019. În tot acest timp, Kaufland și-a asumat responsabilitatea de a contribui la dezvoltarea comunităților locale și de a fi un partener de încredere pentru societatea civilă. Eforturile și implicarea companiei i-a adus premiul mare „Mercurul de Aur” la 7 categorii, în cadrul concursului „Marca Comercială a Anului 2022”. Premiile au fost decernate la evenimentul „Gala Businessului Moldovenesc”, care s-a desfășurat pe 9 iunie. 

Kaufland Moldova a obțiunut premiul mare, „Miercuriul de Aur”, la categoriile: 

  • „Liderul Anului”
  • „Marca Comercială Responsabilă Social”
  • „Economia Verde”
  • „Femeia în Afaceri”
  • „INTER”

De asemenea, compania a luat „Medalia de Aur” la categoria „Aprecierea Consumatorului” și „Premiul Companiei Prietenoase Familiei” la nominalizarea „Locuri de Muncă Prietenoase Familiei”.

Premiile obținute sunt o confirmare a angajamentului pe termen lung de a susține comunitățile noastre, pe care fiecare membru din echipa Kaufland și-l asumă zi de zi. Investim energie, reurse și creativitate pentru a deveni mai sustenabili, fapt care ne-a permis, în timp, să devenim un pilon a comunității. Suntem în continuare în plină ascensiune pentru a încuraja dezvoltarea producătorilor locali, transparența în relațiile cu partenerii și grija față de angajații noștri. ”, a declarat Dona Răpciugă, Director Executiv Kaufland Moldova.

Concursul „Marca Comercială a Anului” este organizat de către Camera de Comerț și Industrie, în colaborare cu Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală. Începând cu anul 2003, acest concurs se desfășoară anual, având ca scop testarea competitivității produselor şi serviciilor, efectuată în baza evaluării mărcilor comerciale de către un juriu profesionist şi de către consumatorii din Republica Moldova. 

Despre Kaufland Moldova

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.500 de magazine în 8 țări, 148.000 de angajați și o rețea de 9 magazine în Republica Moldova. Asumarea responsabilității ecologice și sociale este un aspect esențial al politicii corporative Kaufland. Compania crede în ideea că lumea poate fi un loc mai bun prin implicarea fiecăruia. De aceea, în 2018, Kaufland a dezvoltat platforma „Implicarea face diferența”, sub umbrela căreia sunt comunicate toate acțiunile de responsabilitate socială. Pentru mai multe detalii vizitați www.kaufland.md.

* Acesta este un articol publicitar (P). Textul a fost formulat de compania care a plasat anunțul.