Principală  —  Advertoriale   —   Asigură-ți angajatul cu tot necesarul…

Asigură-ți angajatul cu tot necesarul la locul de muncă. Ce rechizite de birou poți cumpăra pe un an înainte la METRO

Oamenii care lucrează în oficiu s-au confruntat cel puțin o dată cu situația în care într-un anumit moment s-a defectat mouse-ul, s-a terminat hârtia în imprimantă, s-a pierdut foarfeca sau când prin magie au dispărut stilourile, capsele din sertar și multe alte rechizite de birou care sunt necesare în munca zilnică. Hai să vedem împreună ce lucruri și rechizite de birou ar trebui să fie pe masa de lucru a oricărui angajat în oficiu.

Pornim cu un set de mobilier care să-i creeze angajatului confort la locul de muncă. METRO îți propune să alegi un scaun de birou comod și o masă electrică „înzestrată” cu porturi de ieșire integrate USB, inclusiv Type-C, și cu un sertar spațios.

Una dintre cele mai răspândite și stresante lipsuri ține de „dispariția” hârtiei în imprimantă. De asemenea, aici mai există și o altă latură a problemei, când în birou se adună suficientă maculatură. Aici, METRO vine cu o soluție pe potrivă. Distrugătorul de hârtie este instrumentul perfect pentru a scăpa de cantități mari de hârtie stocate în dulapuri.

Totodată, îți aducem aminte că METRO pune la dispoziție modalitatea de a procura angro rechizite de birou. De aceea, cumpărând o dată cutii de hârtie pentru copiator sau pentru operațiuni zilnice pentru un an înainte, economisești nu doar bani, dar și timp, și nervi.

Mai mult, hârtiile au nevoie de accesorii specifice precum agrafe, clipsuri sau locuri unde să fie depozitate în siguranță: folii, bibliorafturi sau tăvițe pentru corespondență.

În funcție de specificul companiei și de modalitatea de a „conserva” anumite documente, masa de muncă a angajatului poate fi dotată cu un laminator sau cu un trimer. Ah da, nu uita să procuri cu rezervă și folii de laminare pentru aceste dispozitive

Trecem la partea tehnică a problemelor cu care se confruntă orice angajat în oficiu. Lipsa stick-urilor de memorie în birou poate crea bătăi de cap când e nevoie să copiezi/ să transferi o cantitate mare de informație sau, dimpotrivă, să stochezi o informație importantă pe un dispozitiv extern.

Cu siguranță ai avut așa situații când angajatul îți spunea că rotița de derulare nu funcționează sau unul dintre butoane nu reacționează permanent la comenzile lui și că îi este dificil să lucreze cu un așa mouse neconform. Iată soluția: la METRO găsești o varietate de mouse-uri clasice (prin cablu USB) sau wireless care pot fi procurate angro și depozitate pentru zilele negre. Și aceasta nu e tot. Mai poți procura tastaturi de diferite modele, iar dacă ai în oficiu o persoană creativă, îi poți procura o tastatură mai neobișnuită.

Dacă în birou preponderent se lucrează la laptop, atunci ventilatorul pentru laptop este o soluție benefică pentru a-i ușura modalitatea de lucru.

Căștile au devenit un accesoriu must-have în orice oficiu când este vorba despre concentrare asupra unui volum de muncă important sau, dimpotrivă, când angajatul are nevoie de o mică relaxare individuală ca să se despartă de viața din birou pentru a asculta în intimitate piesa preferată.

Rechizitele de birou reprezintă o bătaie de cap în orice zi, în orice oficiu. La METRO găsești capsatoare și capse, stickere pentru notițe operative, stilouri de diferite culori și cu diferită cerneală. Toate acestea le poți cumpăra angro și îți iei de-o grijă pe un an înainte.

Deseori mai apare nevoia de a lipi (bandă adezivă, lipici) sau de a tăia (cutter, foarfecă) anumite lucruri. Ai libertatea să alegi orice produs care îți place după design, culoare sau brand. Pune totul în coș, o să-ți trebuiască.

Toate cele menționate mai sus, dar și multe alte produse le găsești în catalogul anexat aici sau în magazinele METRO din Chișinău și Bălți.

* Acesta este un articol publicitar (P). Textul a fost formulat de compania care a plasat anunțul.