Principală  —  Ştiri  —  Social   —   Ziarul de Gardă angajează specialist…

Ziarul de Gardă angajează specialist în comunicare/relații cu publicul. Te așteptăm în echipa noastră!

Depune dosarul pentru postul de specialist în comunicare și fă parte din echipa Ziarului de Gardă. Redacția îți oferă un loc de muncă dotat cu echipamentul necesar, un salariu motivant și condiții de creștere profesională.

CERINȚE FAȚĂ DE CANDIDAT

  • Educație: Studii universitare în jurnalism, comunicare, filologie, psihologie sau alte domenii adiacente;
  • Experiența profesională: Experiență de lucru într-o poziţie similară este un avantaj.

Competențe și Abilități:

  • cunoașterea bună a limbii române;
  • abilități de comunicare cu cetățenii, cu sursele jurnalistice, de colectare corectă a datelor;
  • responsabilitate, punctualitate;
  • abilităţi de utilizare a computerului (MS Office, Internet) şi a echipamentului de birou;
  • deschidere față de cerințele redacționale, inclusiv acceptarea de a învăța în permanență, de a participa la traininguri organizate de redacție sau de partenerii săi;
  • disponibilitate de a răspunde la apeluri, de a îndeplini unele sarcini în week-end sau în zilele libere
  • cunoașterea și respectarea valorilor ZdG/RdG

ATRIBUȚII ȘI RESPONSABILITĂȚI

    • Comunică cu cetățenii care apelează  la ZdG (vizite, apeluri telefonice, e-mailuri, scrisori, etc);
    • Notează și sistematizează apelurile și le discută cu redacția;
    • Îngrijește rubricile din ziar și de pe pagina web ce țin de comunicare cu cetățenii (scrisori, apeluri);
    • Realizează produse jurnalistice în baza unor comunicări cu cetățenii.

CONDIȚII DE MUNCĂ:
Redacția asigură:

    • un loc de muncă dotat cu echipamentele și materialele necesare;
    • un salariu motivant, contract de muncă, achitarea taxelor obligatorii;
    • respectarea libertăților și drepturilor;
    • un climat redacțional binevoitor, plin de respect și colegialitate;
    • condiții de creștere profesională;

Persoanele interesate trebuie să prezinte Dosarul de Angajare compus din:

  • CV-ul actualizat;
  • un mesaj scurt în care explică interesul pentru această poziție.

Dosarul de Angajare va fi expediat prin e-mail la adresa  ziardegarda@gmail.com cu titlul: „Comunicare/relații cu publicul”.

Dosarele sunt așteptate până la 1 septembrie 2018.