Jordan s-a lansat în afaceri

Slavic Jordan, fost nacealnik comunist la Chişinău, nu stă cu mâinile în sân. Şi-a deschis o afacere – e prima rândunică în businessul olfactiv din Moldova şi în cel din Europa, dar are deja o clientelă fidelă.

273-divers-jordanDupă ce a fost nevoit să părăsească conducerea Chişinăului, şi-a încercat puterile la SupApele Moldovei, dar şi acolo nu s-a putut reţine mult. Devenind liber, Slavic Jordan a decis să îşi încerce puterile în cadrul vreunui business nou, unic, profitabil. A încercat să revină la Căile Ferate, ca să ţină “krîşa” la şefii de tren, dar acolo erau deja câteva “krîşe”, aşa că Jordan abia de se descurca cu banii.

Fiind în pană financiară, fostul mănuşar roşu a recurs la o viaţă simplă, făcând economii din toate. Până şi hainele şi le spăla mai rar, ca să economisească detergenţii şi apa. Seara, înainte de culcare, Slavic îşi scotea şi mirosea pe rând hainele, încercând să vadă care e mai freş. Încheia cu chiloţii, aşa cum aţi văzut şi în vestitul clip din electorală.

În aceste împrejurări, Jordan a descoperit că are un talent olfactiv. Atunci când îşi mirosea lenjeria, el îşi amintea cu lux de amănunte cu cine a fost aseară la distracţie, cum arătau partenerele şi ce culori aveau jartierele lor.

Într-o zi, fiind invitat pe gratis la saună de foştii ortaci de partid, Jordan s-a dus să se spele “na haleavu”. Ca de obicei, s-a dezbrăcat şi şi-a dus la nas ultima piesă vestimentară. Şi, ca să întreţină spiritul companiei, a închis ochii şi a început a descrie de ce culoare era lacul unghiilor de la piciorul stâng al fetei care i-a stat ieri în dreapta. Băieţii au crezut că e vreo fantezie de-a lui Slavic, dar el i-a pus pe toţi la punct imediat.

Pentru că era deja foarte antrenat să asocieze mirosurile şi culorile, Jordan a trecut pe la piesele vestimentare ale câtorva bărbaţi din saună şi le-a dat detalii coloristice şi descrieri picante ale locurilor în care aceste piese vestimentare, ca şi stăpânii lor, fuseseră recent.

Ideea de a câştiga un ban din mirosit i-a venit imediat în minte: le-a spus celor de la baie că nu le relatează nevestelor lor despre ce şi cum, dar că tăcerea costă. Oamenii s-au năpustit bucuroşi cu oferte: bilet gratuit la saună pe un an, card cu reduceri la clubul de chindii “Şalun”, abonament la spălătoria “Aroma roşie”.

Dar la câteva zile Slavic s-a pomenit cu o altă idee de afaceri care i-a bătut la uşă: un ortac simte că nevasta nu e chiar sinceră cu el, de aceea a venit cu o pungă de piese “Victoria secret”, îmbrăcate aseară de soaţă. Slavic a făcut faţă sarcinii şi a spus clar de ce culoare era cravata care a trecut pe lângă piesele nevestei. Dar totul costă, iar nasul fin cu îngrijiri scumpe se ţine.

Acum Jordan şi-a înregistrat afacerea oficial şi a deschis câteva sedii ale firmei pe lângă cluburile de noapte, partidele politice şi băile private. Ceea ce i-a creat probleme cândva i-a adus acum stabilitate. Exact ca într-un slogan electoral: “Faptele vorbesc”.

Nina Naslung


Preluarea textelor de pe pagina www.zdg.md se realizează în limita maximă de 500 de semne. În mod obligatoriu, în cazul paginilor web (portaluri, agentii, instituţii media sau bloguri) trebuie indicat şi linkul direct la articolul preluat din www.zdg.md Instituţiile de presa care preiau articole sau imagini pentru emisiuni TV sau radio, vor cita sursa, iar ediţiile tipărite vor indica sursa şi autorul informaţiei. Preluarea integrală se poate realiza doar în condiţiile unui acord prealabil cu redacţia.

Comentariile Dvs. la articolele de pe www.zdg.md sunt apreciate, dacă sunt exprimate într-un limbaj decent. Ne rezervăm dreptul să nu publicăm sau să ștergem mesajele care aduc ofense și injurii celorlalți vizitatori, care incită la ură de rasă, religie și sex.

1 comentariu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *