Principală  —  Pamflet   —   Armoni şi Porş deschid linia…

Armoni şi Porş deschid linia „Avocat Mânzat”

490-manzatSe întâmplă la Chişinău. Vestitele branduri internaţionale Louis Vition, Dulce&Cabana, Versacii, Armoni, dar şi producătorul de automobile Porş îşi deschid linii de producere la Chişinău, toate sub numele „Avocat Mânzat”.

Decizia practic unanimă a proprietarilor de branduri de a lansa în comun această linie este cauzată de identificarea unei soluţii comune care le va creşte vânzările: un tânăr avocat din Moldova care cumpără non-stop din magazinele de lux îmbrăcăminte, încălţăminte şi maşini şi face publicitate gratuită pe reţelele de socializare, pozele cu lux fiind preluate în avalanşe, tot pe gratis, de mass-media din R.Moldova, care umple internetul de pe întreg globul pâmântesc.

Iniţial managerii brandurilor de top au aflat despre avocat Mânzat din mapele cu revista presei pe care le prezintă consilierii în fiecare zi. De câţiva ani, după ce s-a însurat şi a devenit avocat, Mânzat expune practic zilnic fotografii cu pantofi, cipici de cameră, ceasuri, cravate, maşini, ajungând astfel şi în revista presei pentru Armoni sau Vition.

„De ce ne face acest tip atâta publicitate glamuroasă şi gratuită?” s-au întrebat practic în cor capii de branduri. Răspunsul a fost puţin neaşteptat: ”pentru că e un tânăr avocat în Moldova”. A urmat o cercetare a pieţei. Deşi posesorii de branduri erau uşor sceptici cu privire la posibilitatea creşterii vânzărilor unor fleacuri atât de scumpe în cea mai săracă ţară din Europa, rezultatele cercetării au şocat: în Moldova cea săracă mii şi mii de persoane sunt gata să dea ultimii bani din casă doar ca să se îmbrace glamuros. Mai mult chiar, mii de tineri sunt gata să împrumute, să ia credite, să estorcheze de la părinţi, dar să îşi ia haine, accesorii şi maşini de brand.

Aşa au ajuns să cadă de comun acord Louis Vition, Dulce&Cabana, Versacii, Armoni să lanseze chiar o linie de produse în R.Moldova, întitulată ”Avocat Mânzat”, care va produce totul, de la costume de mătase, la hălăţele de catifea, de la pantofi bărbăteşti cu anagrame de aur pe toc până la târlici de cameră ţesuţi cu fir de aur.

Miza brandurilor e mare, chiar dacă nu a fost încheiat niciun contract de publicitate cu Valerian Mânzat. Experţii în publicitate gratuită care i-au studiat comportamentul pe parcursul ultimilor ani, au stabilit că el suferă de o formă specială de exhibiţionism, numită opulenţomanie, iar oamenii care suferă de aceste stări sunt incurabili şi sunt gata să presteze servicii gratuite de publicitate oricui, dacă asta implică şi faţa lor. Producătorii acestor produse au decis – lansează o linie pentru fiecare brand: Avocat Mânzat-Armoni, sau Avocat Mânzat-Porş. Experţii consideră că acest fapt îl va împinge pe Valerian să cumpere stocuri întregi, pe care le va fotografia şi expune non-stop pe reţelele de socializare. Se mizează la fel şi pe alţi neaveniţi din lumea beau-mondului de la Chişinău, Kiev, Moscova, care vor imita comportamentul lui Avocat Mânzat-Porş, procurând diverse bunuri scumpe, printre care maşini bătute cu pietre Zvarowski, ceasuri cu cureluşă de diamante şi târlici de cameră cu talpa de păr de dihor polar.

Pentru o mai bună deservire, la uşa magazinelor de brand din Chişinău vor sta camioane europene, cu inscripţia ”Avocat Mânzat, brand scump”, care vor căra stocurile de marfă către domiciliile iubitorilor de frumosul Valerian.

La sfârşit de an, va fi organizat un concurs – cel mai bun cumpărător al anului, care va fi ales în baza sumelor cheltuite în aceste magazine. Pentru învingător va fi produsă o diplomă imprimată cu foiţe de aur curat, iar pe frunte îi va fi implantată o stea de platină pe care va scrie deviza concursului ”Opulenţomanul anului în curs”. Învingătorul va primi de asemenea un set de haine cu inscripţia ”Opulenţomanul anului”, care constă din halat de baie, cipici şi lenjerie intimă, iar la pachet va fi oferită şi o oglindă mare pe care va fi pictat portretul opulentului, pentru a asigura clientul că arată întotdeauna bine. Toţi participanţii la concurs vor primi câte un ceas special care indică o singură oră – ”Shopping time” – şi care conţine un magnet ce-i va trage mereu spre Armoni, Porş şi alte magazine de brand. În aceste magazine va răsuna mereu scrisoarea a III-a de Eminescu, în vocea avocatului-vedetă.

Organizatorii acţiunii susţin că dacă prima colecţie ”Avocat Mânzat” se va încununa de succes, vor urma colecţiile ”Politician Valerian” şi ”Valerian grandoman”. La lansarea tuturor colecţiilor va fi invitat socrul lui Valerian, politicianul Furdui, alţi politicieni de top din toate partidele, dar şi ÎPS Vladimir.

Marian Şura-Mura