379 afişări
O stea2 stele3 stele4 stele5 stele (3 voturi)

Cercetătorii americani susţin că berea este un produs util şi absolut necesar organismului uman. În special berea blondă (culori deschise). Berea întăreşte oasele, este un remediu contra ostioporozei şi stimulează creşterea părului. Descoperirea aparţine cercetătorilor Universităţii din Californiat, care au constatat că berea conţine 30 de componenete minerale, care influenţează pozitiv asupra creşterii şi consolidării sistemului osos, cartelajelor şi rădăcinii părului. Cea mai folositoare este considerată berea din grâu. În acelaşi timp, medicii avertizează amatorii de bere să nu facă abuz, doza limită în zi fiind de până la două unităţi convenţionale.

Share


  1. 2 comentarii la
    «Descoperiri despre bere»
  2. Animal Planet a scris (8 February 2010)

    vinul e mai bun decit berea. insa totul are o limita, de asta nu uitati, va rog mult :)

  3. galina a scris (9 February 2010)

    Din punk de vedere psihologic vinul ajutà corpul a se adapta la situatii…desigur in doze juste.Stimuleazà fecatul.
    Berea insà stimuleazà autostima(inima),care la rindul sàu intàreshte oasele.
    Dar shi un produc shi altul este doar o amàgealà pentru creer,deci ca sà linishteascà creerul pe un scurt timp.
    Totush leakul definitiv este stilul de viata cu respect càtre sine shi altsii.
    Deci,dacà te respectsi pe tine nu ai nevoe de a te adatpta,itsi meritsi,acceptsi fiintsa ta asha cum este.
    Deci,dacà te respectsi autostima nu trebue stimulatà…respectul pentru altsii stimuleazà autostima ta.
    Numai cu respect de sine potsi respecta pe altsii.
    PE SKURT.
    CU RESPECT

Comentează: